• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamware HOME + Luna2496 io box

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VRoekie

Nieuwkomer
12 kanalen tegelijk opnemen en afspelen met low latency ASIO-2 32bit drivers
3 Sharc RISC DSP Proccesors, modulair uitbreidbaar naar +32 DSP's.

Compatible met MAC OSX10, Win95/98/me/XP/2000/2003, OS/Firmware altijd netjes geupdate (SFP v4.5)

!! Ideaal als je steeds tegen je cpu-capaciteit aan loopt, Geluidskaart+DSP+IO uitbreiding systeem !!

Creamware modulaire (uitbreidbaar) DSP geluidskaart met 3 parralel opererende DSP, SFP v4.5 inclusief Luna 24/96 8 I/O box, Zie www.creamware.de voor details.

ASIO2 drivers en XTC mode (VST plugins), 32 bit / 96 Khz geluid, maximaal 72 i/o kanalen per home kaart!. Veel effecten meegeleverd, tevens ook Creamware soft-synths etc etc.

omschrijving:

No worries: The only thing that is “home” about the SCOPE home package is the price point. It will suit your budget even if you operate your studio from home. Still what you get is a thoroughly professional grade product with an array of features that are second to none amongst today’s audio I/O solutions. The number of I/Os to 36 inputs and 36 outputs (doorlussen meerdere scope kaarten via TDM bus geeft nog meer I/O kanalen!). That makes a total of 72 audio channels that can be connected to a SCOPE home at one time! SCOPE home is especially well suited for “native signal processing“ environments that demand stable low latency drivers and that profit from DSP-based mixing and routing functionality that allows to integrate outboard gear into the software environment. SCOPE home v4.5 combines 72 audio I/Os with the power of three Analog Devices SHARC DSPs and comes with a large plugin library full of great surprises and discoveries – a library that will take you weeks to discover. Other I/O solution products offer only I/O. For a similar budget, SCOPE home takes you much much further – experience the flexibility and the sound of the professional DSP league. Like no other I/O product, the scalable and upgradable SCOPE home solution protects your investment - grow your system as you grow: the sky is the limit!

Attachments

• mixer.jpg
    mixer.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 87
Richtprijs is 450 euro

Richtprijs is 450 euro

Richtprijs is 450 euro voor de PCI kaart, breakoutbox en alle benodigde kabels, SFP software licentie transfer.

Attachments

• scopehomeimage.jpg
    scopehomeimage.jpg
    27 KB · Bekeken: 70
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back