Spirited Away

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
3.917
zo zo heb maar weer eens een trackie zitten bouwen en een previewtje is te vinden via deze link
www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=105582 (bovenste track)

voordat ik me eigen shit ga afkraken zou ik eerst jullie mening willen weten :D
de bedoeling is iig om dit met muzikanten in te spelen vandaar dat het nog een beetje kniftig is
maar goed het is een preview en ik zou zeggen luister en oordeel

:okdan:
 
thnx mannen volgende track is alweer in de maak

maaar mensen ik wil meer kritiek
kraak die shit af, geef tips, stuur me dreigmails doe iets :D
 
Klinkt goed stevig!
Redelijk vlak voor muziek die op zichzelf moet staan, maar als ondersteuning van een film over het een of ander een prima lead :)
Als dit met echte instrumenten ingespeeld gaat worden kunnen er misschien solo's bij ipv. alleen 'achtergrondmuziek'.
 
Ok, komt die dan:

Ik mis het geluid van de wind in het voorspel, ik wil zo'n zomeravond briesje voelen.

De slag gitaar klinkt lekker, niets op aan te merken.

In de drums zo af en toe een fill toepassen. Een loopje met 2 of 3 toms.

Het level van de solo trompet vanaf 1 minuut 30 mag iets omhoog.

Het brass geluid (trompetten) vanaf 1 minuut 48 mag wat helderder.

Werk bij het daaropvolgende geluidje vanaf 2 minuut 2 met een filter op het delay effect, misschien een aantruren met een LFO... Ook het leven mag een tikje omhoog.

De ending vanaf 2 minuut 34 moet eigenlijk de aanleiding zijn voor een variate op het thema en de overgang vormen naar de 2e helft van de song. Of te wel je bent pas op de helft. :D

In de 2e helft kun je natuurlijk stukken uit de 1e helft hergebruiken maar je moet daarbij ook nog een nieuw thema gaan introduceren.

Bedenk een spectaculair einde, het hoeft niet te knallen, maar een leuke warp van solo instrument via pink noise naar het geluid van een voorbij rijdende auto of trein maakt een leuke afsluiting.

succes
 
Back
Top