• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SDX-330 Dimensional Expander

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

miwanone

Nieuwkomer
Lid sinds
6 januari 2007
Berichten
3
Ik heb twee weken geleden deze Roland SDX-330 gekocht en verkoop deze nu omdat ik er bij nader inzien niet veel aan heb.

Deze legendarische 19" effecten-processor heb ik nieuw aangeschaft, en is dus ook in absolute nieuwstaat. Hij wordt geleverd met duidelijke handleiding, een tabel met alle presets en doos met piepschuimen bescherming; een perfecte aanvulling voor uw rack, of als losstaande effecten-unit!

De SDX-330 gebruikt zestien algoritmes, en heeft 100 presets die daaruit zijn samengesteld. Ook zijn er nog 200 geheugenplaatsen met diezelfde presets die naar eigen wensen aangepast kunnen worden. De zestien algoritmes:

• Stereo Chorus
• Stereo 3D Chorus
• 3D Panner
• Space Chorus
• 2-Band Chorus
• 3-Band Chorus
• 4-Band Chorus
• Stereo Phase Chorus
• 16-Phase Chorus
• Detune Chorus
• Ensemble
• Wave Chorus
• Vintage Chorus
• Stereo Flanger
• Rotary
• Ambience Chorus

Het houdt dus niet op bij chorus, er zijn nog veel meer mogelijkheden met dit apparaat. Zo wordt bijvoorbeeld in één van de presets de 4-band chorus gebruikt om een slap-delay te maken.

Per algoritme zijn er wel tot 41 aanpassingen te maken, zodat het geluid helemaal aangepast kan worden naar uw wensen.

Om een indicatie te geven waar deze Roland toe in staat is heb ik een aantal samples opgenomen. Deze zijn te vinden op: http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=611649

De bovenste twee uit het rijtje zijn de samples. Op de gitaar-samples zijn de volgende presets te horen:
• Stereo Chorus
• Cheese Chorus
• Old Vibrato
• Slappin' Chorus 1
• Organ Ensemble
• Wet Amb Chorus

Voor de zang-samples zijn de volgende presets gebruikt:
• Subtle & Warm
• 3 Band Shimmer
• Light Detune
• Symphonic Booth

De Roland SDX-330 heeft nog een paar functies waar ik nog niets over gezegd heb, namelijk:

• de mogelijkheid om een expressie-pedaal aan te sluiten om bepaalde instellingen tijdens het spelen makkelijk te wijzigen
• bypass danwel mute in te schakelen, eventueel met het hierboven genoemde pedaal
• de mogelijkheid om MIDI te gebruiken, er zijn een MIDI in, een MIDI out en een MIDI thru achterop de processor te vinden. De SDX-330 heeft 16 MIDI kanalen.
• het input-signaal kan door middel van een schakelaar tussen -20dB en +4dB gevariëerd worden
• de processor is uitgerust met 16 bit, 44.1 kHz converters uitgerust


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Voor foto's zie http://www.marktplaats.nl/index.php...x-330-studio-chorus-dimensional-expander.html
Zoals u kunt zien is de richtprijs 400,00 euro, de winkelwaarde is 635 euro. Bieden kan, maar zoals altijd is de beller sneller.

Met vriendelijke groeten, Thijs van Hasselt.
 
Bericht door een moderator:
Lees even de marktplaats FAQ: niet overmatig schoppen!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top