S3000XL zonder 8 outputs

ruudvee

Ouwe rot
Lid sinds
30 april 2006
Berichten
756
Locatie
Alkmaar
Ik heb een tijdje geleden een 3000XL gekocht waar de 8 outputs print uit is.
Kan ik zoiets nog ergens krijgen, of is dat duurder dan het hele apparaat ?

Mocht dit in het te koop forum moeten, mod, ga je gang.
 
akai expansion

akai expansion

soms komen ze voorbij tegen woekerprijzen , soms dumpprijzen. denk dat je sowieso es richting haarlem moet kijken..... daar zie je ze nog wel es staan, zie marktplaats. de akai maffia zit daar nml.
 
gewoon een akai halen met dat bord er al in

een tijd terug zocht ik een akai scsi kaart, uiteindelijk na te lang zoeken voor 150 euro meer dan zo,n kaart waard was maar een complete sampler gekocht met scsi kaart, scsi hd, scsi cdrom, scsi kaart voor in de pc, scsi kabels, digitale output/input kaart in de sampler, alle outs erin. daar kan je niet tegen zoeken

die kaarten los brengen meestal een euro of 100 op helaas, of mooi als je de rest wilt verkopen

voor een euro of 250 heb je al een sampler met al die kaarten er in, trouwens ik zie die output boards eigenlijk nooit verkocht worden, die horen er vanaf de s3xxx al standaardt in te zitten.
 
je zou idd ook voor 100 euro een akai s2000 met 10 outs kunnen halen, die past ook in de s3000xl en de mpc volgens mij, misschien hebben nowald of mikemix er nog 1 LOS voor je te koop liggen....
 
Origineel geplaatst door ruudvee
10 outs ?
Ik heb maar gaten voor 8, of bedoel je 8 plus 2 digitaal out ?

Wel een goeie tip van je als het past.:eureka:


8 individuele outs plus een stereo out is 10
 
Ik heb een s3000xl en een mpc2000xl, en ik geloof dat de output board van de 3000 niet in de mpc past !

Dat geld dan dus ook andersom. Ik heb het ooit overwogen maar niet uitgevoerd omdat ik dacht dat het niet kon.

Maar vraag het voor de zekerheid zelf even na bij akai ... misschien is er een verloop dat het wel past.

Groet Glenn
 
Ook ik weet het niet zeker.. maar volgens mij gaan de outputboards dus [sub]wel[/sub] passen.. althans daar wordt vaak mee geadverteerd.. maar vraag het anders even na idd.
 
Back
Top