[track] Het is te warm

Freezz

Stamgast
Lid sinds
19 december 2003
Berichten
297
Locatie
Zaanstad
Hallo allemaal,

kijk alweer een tijdje rond op t forum, leer veel, luister af en toe eens wat en nu...ja...nu is dan toch het moment aangebroken dat ik ook eens wat van mijn creaties laat horen....

Het is niet af, er zitten wat foutjes hier en daar met plotseling stilvallende geluiden, rare fills (of helemaal niet) enz enz. Het gaat me er puur om wat jullie van het idee vinden de sfeer en dat soort dingen. De geluiden zullen vast ook niet heel origineel zijn maar dat maakt me niet echt uit.

dus... ik ben er klaar voor laat maar horen !!


http://www.7161.com/track.cfm?track__dt_track_id=11348&user=9402&carrywith=&music_group=1
 
Dat afmaken ga ik zeker doen, het is nog lang niet helemaal naar mn zin.

Misschien leuk om te vermelden waar het mee gemaakt is. Alles is gemaakt in FL 4, geluiden komen voornamelijk uit mn Nord Modular, drums zijn een of andere VST en nog wat losse samples voor de percussie.

Wat wil ik nog doen...hmmm in ieder geval een wat duidelijkere structuur aanbrengen, dus wat meer naar het solo'tje toe werken. Ben wat aan t experimenteren om dingen door mn vocoder te trekken maar vind het nog niet passen.

iemand (die het nog niet te warm heeft.. ) nog tips kritiek of gewoon iets anders nuttigs te melden?
 
Nieuwe link;

Het is te warm

Hier en daar wat drumfills veranderd en ingepast, de lead in de solo wat zachter gezet zodat ie wat beter in de mix valt. t intro qua drums ook iets aangepast en her en der wat meer percussie.

pff maar weer wat deo 8)
 
Back
Top