Korg PS-3100 !

Mk II

Fris Gewassen Lid
Lid sinds
8 september 2002
Berichten
1.241
Locatie
mvhl
Helaas NIET te koop maar wel te te bewonderen bij Music House in Utrecht: een heuse Korg PS-3100 in perfecte staat.

Die zie je echt never nooit nergens, wat een bak !!!
Ik heb er zaterdag even een uurtje op mogen spelen en je weet werkelijk niet wat je hoort... Vangelis in een kastje!
 
voor de liefhebbers:

ps3100.gif
 
Dat museum lulverhaal hebben ze al vaker opgehangen om iemand z'n synth afhandig te maken. Vraag maar aan SH101.
 
Doe d'r mij ook maar eentje. ;)

Tis algemeen bekend dat de MS20 het budget model was?

Dit zijn dan de échte synths. Nog steeds onbetaalbaar. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Dit zijn dan de échte synths. Nog steeds onbetaalbaar. :)

Dat valt best wel mee. Er stond er laatst een in een zweedse muziekwinkel voor niet al te veel euros. Ik geloof ergens onder de 1500.
 
Origineel geplaatst door omiel


Dat valt best wel mee. Er stond er laatst een in een zweedse muziekwinkel voor niet al te veel euros. Ik geloof ergens onder de 1500.

En dan nog afpingelen zeker. ;)

Voor dat geld koop ik liever een bak met sempel cd's :D
 
hoezo is ie niet te koop? gaan ze een museum beginnen of zo?

nee, het zijn zelf ook muzikanten / freaks met inmiddels een hele leuke verzameling ouwe spulletjes.

Dat museum lulverhaal hebben ze al vaker opgehangen om iemand z'n synth afhandig te maken

hou eens even op zeg, daar heeft M.H. toch helemaal niets mee te maken, wat anderen voor smerige truucjes uithalen?
iemand anders roept: "beginnen ze soms een museum" en jij ziet meteen list & bedrog terwijl zij zelf het woord museum nooit in de mond hebben genomen. effe nadenken voordat je zoiets roept, voordat je het weet heb je een rechtszaak wegens demonisering aan je broek :)
 
Ja mensen,
gaarne verder discussieren over deze speciale Korg synths, anders gaat ie op slot.:smeris:
 
Origineel geplaatst door Mk II
hou eens even op zeg, daar heeft M.H. toch helemaal niets mee te maken, wat anderen voor smerige truucjes uithalen?
iemand anders roept: "beginnen ze soms een museum" en jij ziet meteen list & bedrog terwijl zij zelf het woord museum nooit in de mond hebben genomen. effe nadenken voordat je zoiets roept, voordat je het weet heb je een rechtszaak wegens demonisering aan je broek :)

Goed lezen wat er staat. SH101 heeft ooit een zeer byzondere synth (prototype) aan ze verkocht onder het mom dat ze die zouden houden om een synthmuseum te beginnen. Als ze hem al ooit zouden verkopen mocht hij hem weer terug kopen. Dat ding hebben ze toen gelijk verkocht aan iemand anders.

En als ik jouw was zou ik ook maar eens wat oude threads hier op het forum doorlezen, dan kun je nog heel wat leren :).
 
Maar goed Onacid. Die PS-3100 bedoel ik dus. Ik heb geen zin om om te rekenen wat hij kost, maar hij is maar een fractie duurder dan een P5.
 
Je moet het bedrag delen door 10 of 11 ofzow, dan kloppen de prijzen aardig.
Prijs zit inderdaad vlakbij de 1500 euro.
 
Back
Top