de allesvernietigende, allesverslindende megacontest

Tsjonge, wat een tijd kan een mens steken in iets nutteloos. Maar wel leuks! Niet nutteloos dus...

Mijn mix, met drumsampletjes uit mijn persoonlijke biebliotheek :)

Euh, ja een laat avondje dus.. (zie nu dat dit topic al paar dagen oud is)
 

Attachments

  • mac en pc.mp3
    947,1 KB · Bekeken: 53
Origineel geplaatst door skies
Tsjonge, wat een tijd kan een mens steken in iets nutteloos. Maar wel leuks! Niet nutteloos dus...

Mijn mix, met drumsampletjes uit mijn persoonlijke biebliotheek :)

Euh, ja een laat avondje dus.. (zie nu dat dit topic al paar dagen oud is)

Klinkt lekker. :halleluja
 
Lukast zijn fatale bewerking
 

Attachments

  • fatale bewerking.mp3
    412,7 KB · Bekeken: 53
Origineel geplaatst door stevy
nou je t zegt idd

lol ik heb deze maar gewoon als startupgeluid voor me pc gemaakt :p
 
Origineel geplaatst door skies
Tsjonge, wat een tijd kan een mens steken in iets nutteloos. Maar wel leuks! Niet nutteloos dus...

Mijn mix, met drumsampletjes uit mijn persoonlijke biebliotheek :)

Euh, ja een laat avondje dus.. (zie nu dat dit topic al paar dagen oud is)
erg geslaagd! :okdan:
 
Krijg een error.

Warning: move_uploaded_file(/www/www.synthforum.nl/tmp/vba604390a8): failed to open stream: No such file or directory in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/php11zKQY' to '/www/www.synthforum.nl/tmp/vba604390a8' in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: filesize(): Stat failed for /www/www.synthforum.nl/tmp/vba604390a8 (errno=2 - No such file or directory) in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1720
 
Origineel geplaatst door RES
Krijg een error.

Warning: move_uploaded_file(/www/www.synthforum.nl/tmp/vba604390a8): failed to open stream: No such file or directory in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/php11zKQY' to '/www/www.synthforum.nl/tmp/vba604390a8' in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1716

Warning: filesize(): Stat failed for /www/www.synthforum.nl/tmp/vba604390a8 (errno=2 - No such file or directory) in /www/www.synthforum.nl/forums/admin/functions.php on line 1720

Aan wie is dit bericht gericht?
 
Aan de mods.

Origineel geplaatst door FrankH
Aan wie is dit bericht gericht?

Nog es proberen.. was een MP3 met vbr op 33% msischien mag dat niet.
 
Een HC versie.
:dubbel: Goed te verslinden. :D
 

Attachments

  • maccuhhhh.mp3
    967,8 KB · Bekeken: 61
De strijd tussen Mac en PC is losgebarsten! 8o)

Blijkbaar werkt die mac sample nogal inspirerend... Eigenlijk wilde ik iets met het windows geluid doen, maar dat is gewoon geen lekkere sample. Hij is nu wel meer aanwezig dan in m'n vorige mixje, als je 'm nog herkend.

Mac vs PC

Ik denk dat ik 'm ook maar in het zomerhit-contest dump :)
 
Origineel geplaatst door RES
OK, een macdows mix. :stupid

Beetje late reactie op deze.. Maar het lijkt net zo'n oud realtracker nummer, zoals bijv uit het 1994 spel "Jazz Jack Rabbit"

Klinkt wel grappig
 
Back
Top