Trance track Butter and Soap

Ik mis het hele verhaal dit is meer house dan trance als ik het zo goed zeg. geen opbouw.
 
Origineel geplaatst door dr.DRé
Ik mis het hele verhaal dit is meer house dan trance als ik het zo goed zeg. geen opbouw.

ja ik denk dat ik het snap. je bedoelt dat er niet veel naar een climax gewerkt wordt, of misschien te weinig melodielijnen en baslijnen als ik het goed begrijp?
 
ja dat bedoel ik
 
dank U, dat is werkbaar, ik vind het ook een beetje een saaie track op het tweede zicht. Misschien moet ik toch echt eens wat meer variatie in mijn tracks doen.
 
dit is egt vaag. Ik vind er wel degelijk wat inzitten, maar hetklinkt echt voor geen meter imo... echt heel apart dit. ben t met dre eens de track gaat eigenlijk nergens over dan weer dit geluidje, dan weer dat. Het begon wel grappig en heel apart maar nu ik zon minuut verder ben begint me t toch wel te vervelen. Dit is idd meer house dan trance. Die kick is een beetje vaag klinkt niet echt goed afmixen is ook niet goed, opbouw en overgangen ook niet echt lekker.

Luister eens naar wat trance tracks qua opbouw en geluid, valt veel van te leren. Succes!
 
tja... die Butter and Soap ben ik ook niet zo kapot van...
Ik heb de rest van je tracks ook ff geluisterd en ze zijn inderdaad een beetje vaag en experimenteel.
Er zitten overigens wel creatieve stukken in.
Persoonlijk vind ik "Techno won't let You go" wel een leuke weirde track.

Greetings van Defaulty
 
Origineel geplaatst door stevy
dit is egt vaag. Ik vind er wel degelijk wat inzitten, maar hetklinkt echt voor geen meter imo... echt heel apart dit. ben t met dre eens de track gaat eigenlijk nergens over dan weer dit geluidje, dan weer dat. Het begon wel grappig en heel apart maar nu ik zon minuut verder ben begint me t toch wel te vervelen. Dit is idd meer house dan trance. Die kick is een beetje vaag klinkt niet echt goed afmixen is ook niet goed, opbouw en overgangen ook niet echt lekker.

Luister eens naar wat trance tracks qua opbouw en geluid, valt veel van te leren. Succes!

ja ga ik nog wat doen. zolang mijn ding maar geen kopie wordt van hun spullen.
 
Origineel geplaatst door defaulty
tja... die Butter and Soap ben ik ook niet zo kapot van...
Ik heb de rest van je tracks ook ff geluisterd en ze zijn inderdaad een beetje vaag en experimenteel.
Er zitten overigens wel creatieve stukken in.
Persoonlijk vind ik "Techno won't let You go" wel een leuke weirde track.

Greetings van Defaulty

Ik kan je zeker gelijk geven. Misschien moet ik wat meer op mijn tanden bijten en blijven werken aan een nummer tot het echt wat is ipv constant het volgende deuntje te willen maken.
 
Klinkt wel leuk, maar mis idd een verhaal :D gewoon lekker doorgaan met verbeteren wat meer variatie, success
 
dank U zeer. ik vind jullie reacties fantastisch. dit helpt meer dan uren zelf tobben over waaraan nu beginnen werken.
 
Back
Top