[Track] Hypnotize

chosenminder

Ouwe rot
Lid sinds
12 februari 2005
Berichten
691
Hey,

Ik heb een dance track gemaakt. De track duurt 12 minuten lang en dat is wel voldoende.

Maak voornamelijk DNB en IDM maar af en toe een dance track kan inspirerend werken. ;)


Hypnotize


Enjoy, en reacties zijn welkom. :)
 
't Klinkt wel lekker, maar die 12 minuten zijn wel erg lang.
Er mag van mij wat meer variatie in komen.
De break is wel goed, trouwens..

Ik vraag me bij dit soort tracks altijd af of je er zelf niet helemaal simpel van wordt als je het zit te maken. :)
Iedere keer moet je weer wachten en wachten tot je bij een bepaald stukje bent (ja, scrollen kan, maar soms moet je 't gewoon een keertje helemaal luisteren voor 't overzicht).

Is het geen idee om er op een gegeven moment wat meer power in te brengen door de melodie een layertje erbij te geven?
De sirenese en snares zijn een welkome afleiding.

...nogmaals, 't klinkt lekker maar 't kabbelt allemaal een beetje voort :)
 
Ben het wel met AxiMaxi eens dat er wel wat meer variatie in kan. Neem dat advies mee nog de volgende track. Moet wel vertellen dat het de bedoeling was dat er een 'lijn' te volgen was. Die lijn met de benodigde variatie was dan denk ik wel voldoende, volgende keer beter . :)


Bedankt voor jullie reacties tot zover, verder nog iemand?
 
Goed hoor, maaruh die piano op de achtergrond zou ik halveren in maatverhouding, 1 je hoort je andere instrumenten zoals je lead zal ongeveer op de zelfde frequentie zitten en dus minder hoorbaar zijn tenzei je ze wat gaat pannen.

verder is er al commentaar gegeven dus laat ik het hierbij ;)

Ik vraag me bij dit soort tracks altijd af of je er zelf niet helemaal simpel van wordt als je het zit te maken.
Iedere keer moet je weer wachten en wachten tot je bij een bepaald stukje bent (ja, scrollen kan, maar soms moet je 't gewoon een keertje helemaal luisteren voor 't overzicht).

Part of the job nietwaar, ik heb avonden dat ik het nummer meeneem in mijn dromen omdat het zo die in mijn kupke zit, ook niet echt gezond wel .... :duivels:
 
Bedankt voor de replies!

Nog iemand hier die de track een review waard vindt?
 
Origineel geplaatst door Galo
[m.b.t. veel en vaak naar je eigen nr. luisteren]
Part of the job nietwaar, ik heb avonden dat ik het nummer meeneem in mijn dromen omdat het zo die in mijn kupke zit, ook niet echt gezond wel .... :duivels:
Dat verklaart je woonplaats, die onder je icoontje staat :bekdicht:
;)
 
Kep ook ff wat tracks geluisterd ..

Veel brokenbeats relaxed
Aparte style .. en goed geproduceerd!
Hoor zeker Aphex invloeden in je tracks
Vind deze track eigenzinnig, vrolijk / maar ook wel weer vaag ..

Goed bezig :biertje:
 
Re: Kan het zeer waarderen

Re: Kan het zeer waarderen

Origineel geplaatst door Metroid
Heee. Ik heb een aantal tracks van je geluisterd en kan alleen maar zeggen dat ik het enorm kan waarderen petje af knap gemaakt. Ben zelf een fan van Autechre en Aphex twin dus was zeer benieuwd maar zeker niet teleurgesteld.
Op naar je volgende track.

Origineel geplaatst door Mtech
Kep ook ff wat tracks geluisterd ..
Veel brokenbeats relaxed
Aparte style .. en goed geproduceerd!
Hoor zeker Aphex invloeden in je tracks
Vind deze track eigenzinnig, vrolijk / maar ook wel weer vaag ..


Top! :okdan:

In de tracks heeft aardig wat tijd ingezeten om te maken. Ben gisteren klaar met de nieuwste en de track is zeer goed gelukt. Wordt ergens volgende week gepost.

Thanks voor de replies.
 
Back
Top