[TRACK] digi-electro met 'n bite

deze is meteen m'n persoonlijke favoriet uit de tracks die je de laatste tijd hebt gepost :)

commentaar: tja, hij is misschien wat kort, het einde is wat vreemd en ik mis ook wat ba... oh, wacht, dat was een andere track :D
 
ha 6 :)

Jammer van laatst :(


Deze vind ik ook erg geslaagd. Lekkere shortcircuitrobobreaks :D
Past ook wel bij het weer. Donker en onvoorspelbaar

NICE!
 
Hij schudt ze zo uit de mouw, die Hazes. Lekker hoor! :okdan:
Ik mis alleen een lekker scheurende analoge bassline; is een 101 nix voor je? ;)
 
Ha, weer zo'n lekkere trek! Ik hoor het al, dat wordt een mooie CD ;)

Hierbij geldt wel weer wat ik van de vorige (2) ook vond: Ik mis net wat. Wat lekkere bekkens dus, of iets wat daar op lijkt.
 
Bedankt voor het luisteren allemaal!

@raph: nu ik het terughoor, begrijp ik wel wat je bedoelt. over het algemeen is veel van mijn muziek toch gebaseerd op het muten en unmuten van patterns, maar in deze track is het wat te duidelijk te horen. Zal er bij een volgende track eens wat meer op letten.

@M0n0L0g1C: Was idd balen laatst. Kwam niet verder dan Hogeveen met de trein... knudde met een rietje. Over een paar weken in de herkansing; heb dan wat meer tijd ivm zomervakantie.:

@protohuman: 101 oid (pro-one is ook leuk!) lijkt me idd wel lekker om erbij te hebben. eens kijken of ik de aankomende tijd wat centjes bij elkaar kan sprokkelen

@skies: Heb je nummer 1 gemiste? Er zitten nl. al drie tracks voor deze :) Ik ga binnenkort mijn drumstation eens afstoffen en heb ook weer een mpc gekocht. Gaat wel goed komen met die extraatjes :D
 
Back
Top