Synthopia Music nieuwe tracks

Synthopia Music

Nieuwkomer
Lid sinds
6 Maart 2014
Berichten
8
Hi allemaal!

afgelopen week hebben wij ons aangemeld op het forum en nu is het tijd om wat van onze muziek te spreiden. In het "nieuwe" leden topic hebben we ons reeds voorgesteld dus mogelijk hebben sommige van jullie onze soundcloud /synthopiamusic al bezocht.

Even wat kort over onze tracks:
Track 1 is een remix voor de Q-Dance DJ Contest voor Defqon 1 Weekend Festival 2014. Deze track is een remix van Frequencerz - Raw & Uncut. Integendeel tot het origineel dat nogal "raw" is, hebben wij ervoor gekozen om juist een euforische versie te maken. Dit omdat wij denken dat er zeker animo voor is.

Track 2 is een geheel eigen nummer genaamd "Six Feet Under" waarbij we wat gespeeld hebben met melodieën. Daarnaast hebben we gebruik gemaakt van een vette vocal waar door ons veel aan gesleuteld is.

We hopen dat jullie het wat vinden en we zijn erg benieuwd naar commentaar! Feedback is van harte welkom :)

Track 1:


Track 2:


Grtz. Synthopia!
 
Ik snap de tergend lange breaks niet zo.....

@brz: Ik denk dat dat een kwestie van smaak is. In het geval van track 1 betreft het een "anthem" welke vaker langere breaks hebben. Zelf vind ik de lengte van de breaks niet storend lang. Toch bedankt voor je commentaar :)

ik heb ze alle twee beluisterd en heb me terwijl goed geamuseerd.. leuke platen, I liked it ;)

@Gloomer: Dank voor je positieve feedback.

Beide tracks zijn tot op heden nog niet gemastered, dit is puur alleen de afmix. Tracks die worden uitgebracht zijn natuurlijk wel gemastered en klinken daardoor nog net wat voller.
 
Ik vind het beide wel goede geproduceerde tracks!
Al is nagedacht om de tracks naar wat grotere labels te sturen?

Bedankt Snelkookbami!

Nee daar hebben we met deze tracks nog niet over gesproken. Dit komt doordat we eerst wat tracks willen maken voordat we ze gaan verspreiden. Contact met bekende(re) labels zullen we wel gaan proberen maar dit is voor nu nog toekomstmuziek.
 
Ja nette tracks, vind het euforische juist wel weer lekker, geeft net de sjeu :D
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top