de beste DJ Koptelefoon

de beste DJ Koptelefoon

  • Pioneer

    Stemmen: 1 20,0%
  • Senheiser

    Stemmen: 1 20,0%
  • Sony

    Stemmen: 2 40,0%
  • andere (aub toelichten in thread)

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.921
Locatie
Utrecht, NL
net een thread gehad over studiokoptelefoons...
Ik zoek een nieuwe om mee te draaien.
daarvoor gelden weer andere criteria.

bas is niet zo belangrijk omdat je meestal op de snare en hihats mixt. hoog is dus wel belangrijk.

Ik heb nu een Pioneer SE-450 maar die begint al uitelkaar te vallen. Die is lekker schel en kan keihard.
Ik heb hem meestal niet zo hard maar het is wel handig als je een zacht signaal krijgt kan je het met deze nog goed horen.

Moet comfortabel zitten, ook als hem op 1 oor hebt.

Verder mag hij er ook wel een beetje slick uitzien.
 
Ik draai zelf met de sennheiser HD 25 sp en vind die prima...is het kleine broertje van HD 25...zijn eigenlijk hetzelfde...zelfde schelp en elektronika... de hd 25 heeft echter een deelbare beugel en weggewerkt snoer....en dat is bij zijn kleine broertje een beetje een gezeik, namelijk dat het snoer gaat knopen en draaien.....

verder lijkt het mij een heel persoonlijk verhaal...oren helemaal bedekt, of niet....ect en zo
 
Ik heb deze : Numark Prodjuser SPL-127 stereo hoofdtelefoon (127 dB !!)

IASPL127.jpg


en ben er zeer tevreden over... redelijke prijs en dat ding gaat snoeihard!!

De SPL 127 is een professionele stereo hoofdtelefoon van wereldklasse. Hij gaat loeihard, maar liefst 127 decibel zonder te vervormen - klikt gedefinieerd - sluit goed af - klemt goed en is oerdegelijk geconstrueerd. Dit is het antwoord op de inmiddels verdwenen en zeer beroemde Pioneer SE-450. Het ideale gereedschap voor Deejays, PA en productiewerk. SPECIFIKATIES: - gesloten hoofdtelefoon - enkelzijdige kabelinvoer - 50 mm Mylarcon luidsprekers - impedantie 32 Ohm - gevoeligheid >115 dB/mW - belastbaarheid 1500 mW - frequentie bereik 20-20K - kabellengte 2.10 meter met 6.3mm steker - gewicht 354 gram. SPL staat voor Sound Pressure Level en 127 staat voor de maximale geluidsdruk van deze hoofdtelefoon in Decibels.


Verkoopprijs: 59,00 p.stuk inclusief BTW
 
Ik heb de Sony MDR-V700DJ.....

Half, zo niet meer, draaiend Nederland doet het met deze..... do I need to say more??? :dj:


CP
 

Attachments

  • mdr-v700dj.gif
    mdr-v700dj.gif
    15,6 KB · Bekeken: 99
Jep! die DJPRODUCER heb ik ook, vooral omdat ie zo lekker hard kan. Da's lekker als d'r op nog geen meter afstand 2x 18" monitors in je oren staan te tetteren.
 
Back
Top