Airbrusher voor mpc 2000xl

FreqJuggler

Stamgast
Lid sinds
28 januari 2005
Berichten
245
Hey, ik heb sinds kort een mpc 2000xl en na het bezoeken van forat.com wil ik hem erg graag customizen (mijn eigen persoonlijke sfeer eraan geven). Het probleem zijn vooral de letters, het spuiten van de kap gaat natuurlijk over de letters heen... Ik ben dus op zoek naar iemand die een ontwerp van mij op mijn mpc kan spuiten en ook de letters er weer terug op kan zetten. een airbrusher lijkt me het meest voor de hand liggende optie. Uiteraard tegen betaling!

:halleluja
 
ik ben eigenlijk ook wel naar zoiets dergelijks opzoek, de belettering op gespoten/gecustomizeerde apparaatjes kleurvlakjes om de belettering etc, liever geen stickers. iemand suggesties ?
 
Ooit heb ik deze lay-out van het web geplukt.
Ik heb hem als een EPS.
PB maar even als je de EPS wilt hebben.
 

Attachments

  • 2000xl_layout.jpg
    2000xl_layout.jpg
    50,2 KB · Bekeken: 55
Ja die heb ik ook. Ik zat te denken aan een maat van me. Die heeft een reclamebureau of iets in die richting. Hun drukken en laseren ook letters voor reclameborden enz. Ik denk dat het best wel eens mogelijk is om zelf te spuiten, en dan hem de letters enz er weer op te laten drukken.
Het nadeel is dat je moeilijk eigen letters kan maken door de grootte enz.=(
Ik ga het toch eens navragen..
En als wij nu eens gezamelijk gaan denken MOET er een oplossing uit komen!*D


Maar ondertussen staat de aanbieding/zoektocht nog steeds!
 
Re: Airbrusher voor mpc 2000xl

Origineel geplaatst door Poast PR
Hey, ik heb sinds kort een mpc 2000xl en na het bezoeken van forat.com wil ik hem erg graag customizen

Bedankt voor de tip;) :confused: :biertje: :dubbel:
 
Het zou idd kunnen met lak en stikkervel..
Maar hoe maak ik een stikkervel met die kleine letters? tips?*D
 
Als je dat plaatje van MikeMix hebt.. daarmee naar een professionele bestickeraar gaan, die gooien het zo uit te printer. Dan is het verder aan jou om te zorgen dat het netjes op je MPC terecht komt.

En je kan nog kiezen in wat voor kleur je de letters wilt als het goed is ook :D
 
De letters zou ik laten zeefdrukken, dan kan je ook in meerdere kleuren bedrukken. Dat is volgens mij ook de techniek die ze bij forat gebruiken. Het is niet goedkoop ik denk voor dat formaat rond de 75 euro per kleur. Dan kan je de basis spuiten in de kleur(en) die je wil. Stickers heb ik ook wel eens nagevraagd, maar toen konden ze niet zo'n kleine letters snijden. Geloof minimaal 12 punts.
 
zeefdruk

zeefdruk

zeefdrukken is idd het mooiste, de kosten zitten in het maken van de film/raam, als je met een aantal doet druk je de kosten, makkelijkst is het om de text op een zelfklevende transparante drager te printen, vervolgens op je mpc plakken en blank aflakken in meerdere lagen, vervlogens de hooget verschillen er uislijpen en nogmaals lakken.
let wel de laatste optie is alleen voordeliger als je het zelf doet, bij voldoende intresse wil ik het wel regelen, dwz het maken van een raam/film en het bedrukken van de behuizing het professioneel spuiten van de behuizing is ook geen probleem, hierbij geld wel destemeer kleuren hoe hoger de prijs... ik denk niet dat het hele geintje goedkoop is......uitgaande van 1 stuk in 1 kleur met text gezeefdrukt...toch wel 250,=
8o
 
ohja

ohja

airbrushen kan natuurlijk ook.... maar das weer xtra.. je kan natuurlijk ook een ontwerpje laten zeefdrukken/printen.
stel je wil iets manga-achtigs...lever een een ontwerp aan, de behuizing wordt in een nieuwe basiskleur gespoten, velvolgens worden de txt en het ontwerpje op de kast gedrukt.....wel gaaf maar waarschijnlijk te duur, kijk maar s bij de forat prijzen... ze doen t niet voor niets alleen bij rappers etc.. kun je gelijk houten zijkantjes en een lerderen armrest opzetten, kan ik ook voor je regelen,
zie je t voor je een mooie zwarte mpc met duotone manga-print, witte letters , mooie lichte essen zijjkantjes en zwartleren armrest:P
blingbling/pingping
 
lekkuh

lekkuh

klinkt goed, krijg er zin an...
tjk je pm..
 
Re: Re: Airbrusher voor mpc 2000xl

Re: Re: Airbrusher voor mpc 2000xl

Origineel geplaatst door Poast PR
Bedankt voor de tip;) :confused: :biertje: :dubbel:

Oja ,ik zie 't ja..........ik zat een beetje te :Z denk ik.:D
 
Ik las dat jullie dachten dat het met zeefdrukken die lettertjes erop te krijgen maar volgensmij is die MPC niet echt vlak... als dat dus het geval is verval je in tampondruk.. Dat werkt met een soort stempel. (zo drukken ze ook mokken,bekkers etc)

Wat wel een optie is maar die is ook niet echt goedkoop is dat je de letters erin laat graveren en dan met lak in laat lopen.
Ik ken een bedrijf in Gorinchem dat dat doet... (oude werkgever) Zoek eens een x op Graveertechniek en kijk eens wat daar de mogelijkheden zijn...


Het is maar een tip
 
Hoei! Wat dacht je van een dikke plaat roest vast staal, zeg 2mm dik, laten lasersnijden op maat, inclusief de uitsparingen voor de knoppen etc. Daarna de plaat lasergraveren met alle text.. Super! Kost je wel wat, maar dan heb je ook wat! Ik denk dat als je een bestand met coordinaten kunt uitvogelen en die aanleveren bij zo een lasersnijder (er zijn er zat hoor) dat je ook nog geld spaart, want dan hoeven zij dat converteren van plaatje naar coordinaten niet te doen! Moet je even navragen welk formaat ze accepteren..

Cool lijkt me dat.
 
Back
Top