Geestige thread...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
neem wat LSD en je weet dat er meer kan dan mogelijk is met onze hersens op te vangen of zelfs wat je maar kan bedenken. leven zelf is een mysterie , dwz verklaar je eigen leven maar :-) tis allemaal niet zo toevallig maar alles klopt wel , die planeet de zon staat daar ook niet toevallig die is daar geplaatst
 
Origineel geplaatst door 6 trak
pcies... er zal vast nog veel meer zijn dat we niet weten, kunnen zien, kunnen bevatten.
ik denk daarom ook niet dat alles met wetenschap kan worden verklaard.



http://www.angelsghosts.com/ghost_fotos.html
http://www.ghostfoto.com/home.html
http://www.ghostresearch.org/ghostpics/


dit fenomeen heb ik ook een keer op een amateur film gezien. deze was geschoten op een kerkhof s'nachts. bij het terugkijken zag je idd boven een grafsteen een lichtje opstijgen... sterker nog, de batterij, die van te voren geheel was opgeladen (meer dan een uur aan power) was binnen een kwartier leeg! 8D :confused:

Ha! Leuke links en rechts.
Die witte bolletjes zijn al heel veel gefotografeerd. Ben ff de naam van die dingen kwijt. (Orbs zijn het, weet het weer:D)

Scarryyyy ;)
 
Ik geloof wel degelijk dat er meer is dan je zintuigen in eerste instantie denken...

Ik geloof ook zeer zeker dat de wetenschap nooit verzadigd is en dus gewoonweg niet alleszeggend is, totaal niet!
Er is nog zoveel wat we nog niet weten/begrijpen...

Ik ben toevallig momenteel een documentaire aan het maken over het fenomeen leven na de dood.
Ik heb hiervoor een paar zeer interessante mensen geïnterviewd, neem eens een kijkje op hun site, de daar genoemde dingen, ervaringen etc. zetten je wel aan het denken:


Drs. Richard Krebber:

www.paranormaalpraktijk.nl


Jan C. van der Heide:

www.jancvanderheide.com


Drs. Titus Rivas:

www.geocities.com/athanasiafoundation/



Verder kan je natuurlijk oneindig blijven discusiëren over het wel of niet "echt" zijn van dingen, het enige wat ik kan zeggen is dat ik zelf erg overtuigd ben omdat ik een aantal opmerkelijke dingen heb mogen meemaken.

Wat je sowieso altijd goed moet onthouden is dat niet iedereen die zich voordoet als zijnde een medium of paragnost of wat dan ook, dit ook meteen is. Dus, zeker ook niet alles over een kam scheren omdat iemand een slechte ervaring bij een persoon heeft gehad (wat veel gebeurt). Er is erg veel kaf wat gescheiden moet worden, ik heb bijvoorbeeld erg mn bedenkingen bij mensen zoals Char en Robert van den Broeke...

Kijk, iedereen is in min of meerdere mate "gevoelig" en kan dan dus in sommige gevallen bepaalde dingen meemaken, maar dat je dan meteen "begaafd" bent? Neuh...
 
Origineel geplaatst door Laurens O
Ik geloof ook zeer zeker dat de wetenschap nooit verzadigd is en dus gewoonweg niet alleszeggend is, totaal niet!
Er is nog zoveel wat we nog niet weten/begrijpen...

Wil dus niet zegen dat als we iets niet weten/begrijpen het gelijk maar boven natuurlijk is, ik vindt dat erg arrogant om te stellen. We begrijpen idd een hoop dingen niet, maar dat is meer een tekort van onze wetenschap, dan dat het daatwerkelijk onverklaarbaar/bovennatuurlijk is.
 
Alles wat bestaat is natuurlijk, hooguit onverklaarbaar met de huidige stand van technologie.
 
Origineel geplaatst door PietjePieter
Wil dus niet zegen dat als we iets niet weten/begrijpen het gelijk maar boven natuurlijk is, ik vindt dat erg arrogant om te stellen. We begrijpen idd een hoop dingen niet, maar dat is meer een tekort van onze wetenschap, dan dat het daatwerkelijk onverklaarbaar/bovennatuurlijk is.

Dat beweer ik ook niet... Heel veel verschijningen die als bovennatuurlijk worden bestempeld zijn volgens mij gewoon natuurlijk.

Men noemt al gauw iets (terrecht of onterrecht) bovennatuurlijk als het niet 123 te verklaren is...
Maar wat is trouwens exact de definitie van natuurlijk? Is dat niet alles wat niet door de mens geschapen is? Of lul ik nou slap...


Stel, ik zeg stel, dus niet dat het meteen waar is, dat er inderdaad geesten bestaan en dit een soort onderdeel van "het leven" is, dan is dit eigenlijk toch ook gewoon een onderdeel van de natuur waar we echter nog niet goed bekend mee zijn. Ik denk dat er gewoon nog heel veel "natuur wettten" zijn, waarvan het bestaan nog niet of niet goed bekend is.
 
Origineel geplaatst door Laurens O
Dat beweer ik ook niet... Heel veel verschijningen die als bovennatuurlijk worden bestempeld zijn volgens mij gewoon natuurlijk.

Men noemt al gauw iets (terrecht of onterrecht) bovennatuurlijk als het niet 123 te verklaren is...
Maar wat is trouwens exact de definitie van natuurlijk? Is dat niet alles wat niet door de mens geschapen is? Of lul ik nou slap...


Stel, ik zeg stel, dus niet dat het meteen waar is, dat er inderdaad geesten bestaan en dit een soort onderdeel van "het leven" is, dan is dit eigenlijk toch ook gewoon een onderdeel van de natuur waar we echter nog niet goed bekend mee zijn. Ik denk dat er gewoon nog heel veel "natuur wettten" zijn, waarvan het bestaan nog niet of niet goed bekend is.

Helemaal mee eens, natuurlijk is natuurlijk ook een vaag begrip:) Je zou zelfs nog kunnen discusieren over of bijvoorbeeld een auto natuurlijk is, zijn best argumenten voor aan te dragen als je maar wil. ik denk dat bovennatuurlijk is het tegen de natuurwetten zoals wij die kunnen ingaan is. Maar over bijvoorbeeld geesten, ik geloof niet in het bestaan daarvan. Elk bestaant leven wat wij kunnen heeft een oorspong en een bepaald nut, hoewel we soms het nut niet begrijpen maar ik denk dat het zichzelf in stand houden opzig al een nut is. Maar als er al geesten zouden zijn, waar komen ze vandaan, wat is hun nut waar leven ze van, wat voor soort energie gebruiken ze, enzovoort. Ik snap niet dat mensen bepaalde vage foto's of rare ervaringen gaan verklaren met iets wat veel onwarschijnlijker is en veel meer vragen zou moeten oproepen.
 
Origineel geplaatst door 6 trak
of bewust verborgen worden gehouden... :maffia:

Dat zou zomaar kunnen... :)
 
Origineel geplaatst door Renze
de Illuminati natuurlijk :eureka:

Neee, niet de Illuminati. Aliens!!!:dubbel:
 
ja bv het eeuwige leven wordt bewust verborgen gehouden, omdat mensen dan geen eten meer kopen omdat ze dan toch wel blijven leven. andere planeten waarop leven is worden ook verborgen gehouden omdat dan de prijs van een stukm grond hier zakt en contact met buitenaardse wezens ook, want dan staat de wereld op hol (non politics)
 
Origineel geplaatst door mr space
ja bv het eeuwige leven wordt bewust verborgen gehouden, omdat mensen dan geen eten meer kopen omdat ze dan toch wel blijven leven. andere planeten waarop leven is worden ook verborgen gehouden omdat dan de prijs van een stukm grond hier zakt en contact met buitenaardse wezens ook, want dan staat de wereld op hol (non politics)

Okee vertel me alstjeblieft dat je hier een grapje maakt....
 
Origineel geplaatst door PietjePieter
Okee vertel me alstjeblieft dat je hier een grapje maakt....

wel, het eeuwige leven bestaat, is slechts een sleutel in het DNA, DNA zorgt voor veroudering natuurlijk dus in die zin is t geen grap.

Leven op andere planeten bestaat ook, in die zin dat ik geen reden heb daaran te twijfelen aangezien hier ook leven is en vanaf een andere planeet gezien is dit ook een andere planeet Bij ontdekking zal de prijs van een stuk grond uiteraard zakken das simpele redenatie van vraag en aanbod toch?
 
Origineel geplaatst door mr space
wel, het eeuwige leven bestaat, is slechts een sleutel in het DNA, DNA zorgt voor veroudering natuurlijk dus in die zin is t geen grap.

Leven op andere planeten bestaat ook, in die zin dat ik geen reden heb daaran te twijfelen aangezien hier ook leven is en vanaf een andere planeet gezien is dit ook een andere planeet Bij ontdekking zal de prijs van een stuk grond uiteraard zakken das simpele redenatie van vraag en aanbod toch?

Gedeeltelijk mee eens. Over het verouderen via dna mee eens, das echter iets heel anders dan et eeuwige leven, alsje niet meer ouder wordt kan je nog altijd dood gaan door ongelukken, ziekten, uithongeren enzovoort.

Over leven op buitelandse planeten ben ik et ook deels mee eens, alhoewel de redernatie dat dit ook een andere planeet is vanaf een andere planeet gezien natuurlijk als een slappe lul op een drumstel slaat. Maar et is gewoon te arrogant om aan te nemen dat we de enige zijn in dit universum. Verder wie zegt dat om op een planeet te wonen er al ander leven moet zijn, als er ander leven is wie zeg dat de levensomstandigheden er zo zijn dat wij er kunnen leven, tolloreren de aliens ons zomaar. Dus ik vindt de logica over de grondprijs stijging een beetje onzin eigenlijk, beetje kort door de bocht zegmaar. :geslaagd:
 
oh en aliens willen dan hier ook grond kopen natuurlijk, dus het aanbond zou groterworden maar de vraag ook, lijkt me wel vet, zo´n grijze dude met driehoek hooft, 9 benen en 3 armen als buurman:D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top