• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/ruil: akai Z4 sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Random

Lid
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
33
Locatie
Maastricht
Te koop: Akai Z4 Sampler.
(Vanwege mijn overstap naar gitaar en live gear)

Z4.jpg


Hij is bij de meesten van jullie welbekend. Voor de anderen:

even :halleluja naar dit apparaat:

geen complexe shit met deze sampler: ideale communicatie met de PC of Mac. Gewoon .wav overknallen naar de ingebouwde HD in de Z4, en meteen aan de slag. Alles kan aangestuurd worden op je PC en Mac d.m.v. programmaatje akSys over de USB[/B, of gewoon hands-on op de Z4.

De belangrijkste specs:
- 24 bit/96 kHz hardware Sampler
- Internal IDE HD (zit erbij geleverd - SCSI ook mogelijk)
- 4 freely verifiable Q-Link switches
- Integrated filter functions in main CPU
- Integrated USB interface, AkSys software included

:okdan: heerlijk bakkie, maar de dagen binnen slijten in mijn studiootje is er een beetje uit gegroeid.

Voor € 750,00 mag hij hier weg.
Ruilen kan ook, doch geen samplers. Alhoewel een MPC voor live optredens zeker interessant is...

Laat me wat weten!
 
Aha, ik zie dat de groten als Music Store Koeln deze bak voor €500 de deur uitdoen.

Daarentegen
- lever ik er wél een Harddisk bij
- zit ik wel gewoon netjes in Nederland (scheelt porto- of reiskosten, en tijd)

Dus, zodoende mag hij weg voor € 625,- (of een leuke ruil dus).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top