Even voorstellen

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Lid sinds
16 februari 2006
Berichten
938
Locatie
www.synth.nl
Hoi,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Ik dacht, laat ik me zo langzamerhand maar eens voorstellen. Mijn naam is Michel, ben 36 jaar en woon in Wageningen. Ben getrouwd en heb twee dochters van 2,5 en 5. Ik heb inmiddels 10 jaar een eigen bedrijf. De afgelopen jaren heb veel synths verzameld. Veel tweede hands gekocht maar ook e.e.a. nieuw. Ik heb ooit een jaartje pianoles gehad, maar kwam snel tot de conclusie dat ik geen zin had om muziek van anderen te spelen. Ik kan dus ook geen noten lezen. Ik heb inmiddels na 10 jaar mijn studio wel zo als ik hem wil hebben en ben maar eens begonnen om muziek te maken :-) Werd wel eens tijd. Zelf componeren en produceren wil ik graag dus. Ik beschouw mezelf echt als een beginner en kan wel wat advies gebruiken hier en daar. Ik zie hier mensen regelmatig tracks posten en zie vervolgens nuttig commentaar. Ik heb een kleine website gebouwd voor deze hobby op http://www.synth.nl/. Daar zal ik regelmatig wat spul opzetten. Mijn smaak is nogal ouderwets begrijp ik van kenners. Ik hou van oude synthesizer muziek. Jean-Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk, The Art of Noise dat zijn zo dingen waar ik van hou. Ik heb altijd als wens gehad om een keer een eigen CD uit te brengen en daar ben ik nu maar eens aan begonnen. Eens kijken waar ik uitkom :-) Ben benieuwd wat jullie van mijn studio vinden. Ben er zelf nogal blij mee :-)

Groeten Michel
 
welkom:mega:

Goedemorgen zeg ,wat een toffe shit hebbie allemaal in je studio!!!!!!!
Daar zou ik me wel een weekje in willen opsluiten,nice!:okdan:
 
Nu voel ik me de hele dag kote ;) ik wil da oook ;) nog ff doorsparen he lol :halleluja

trouwens dikke track volgens mij, die op het MV1 2921 filmpje, heb je die ergens gerenderd staan wil die wel ff hard op mijn speakers horen ;)

Ik heb gister mijn transport nog geruild :D
 
Die track onder dat filmpje is helaas niet van mij. Die andere wel, is nog een loopje dat ik moet uitwerken. Die track waar je het over hebt is een demo van Cakewalk Sonar 5. Chris (de jongen die het filmpje gemaakt heeft) was vooral gek op de fader movements van de tascam us-2400. In deze track gebeurt er nogal veel, dus dat moest en zou hij even vastleggen op film :-)
 
Hoi Michiel,

Normaal reageer ik niet op zulke welkomsthreads (dan ben je de helft van de dag wel bezig :D), maar ik zag enorm veel overeenkomsten met mezelf (ook getrouwd, een dochter van 3 en eentje van 6, ook ooit één jaar pianoles gehad en heb er toen ook de brui aan gegeven, hou ook ontzettend veel van de 'oude garde' met een specifieke voorliefde van Vangelis en heb een jaar geleden m'n eerste eigen CD uitgebracht (in eigen beheer). Zoveel overeenkomsten vraagt gewoon om te reageren ;) .

Je hebt een indrukwekkende studio. Less is more gaat zeker niet voor je op ;) . Knap hoor. Ik denk dat je op dit forum je gading wel zal vinden. Mocht je eens tijd en zin hebben, kijk dan maar eens op m'n website. Daar vind je -in vergelijking- mijn bescheiden homestudiootje en een aantal voorbeelden van m'n songs.

Oftewel ... welkom op het forum :biertje:

:doei:
 
Hoi Danny,

Coole setup en hele gave muziek. Dank voor je reactie. Dit geeft me alleen weer meer zin om met dit project aan de slag te gaan. Ik heb inderdaad een hoop spullen verzameld de afgelopen jaren, maar nu moet ik er iets mee gaan doen. Ben nog een beetje aan het ontdekken hoe cakewalk sonar 5 werkt, maar ik begin het aardig te begrijpen. Ik krijg hem wel voor elkaar om interessant klinkende loopjes te maken, maar om daar een nummer van te maken dat is nog lastig. Maar goed ben eigenwijs genoeg om dat te leren. Wou alleen dat ik er eerder mee begonnen was, maar ja een eigen zaak kost nogal wat vrije tijd. De afgelopen 10 jaar heb ik alleen maar dag en nacht gewerkt. Voordeel is uiteraard dat ik die spullen daardoor ook heb kunnen kopen. Ik zal mijn vorderingen op dit forum posten zo af en toe. Ik heb ook raad en advies nodig om verder te komen.

Michel
 
Hey Sioux

Welkom op dit forum
heb je studio bekeken, ben wel erg jaloers hoor fff
Sioux hm indianen fanaat ?? ik ook Ook voornamelijk de Sioux grappig
spreek je de Sioux taal ook een beetje?

gr Red-skinzz
 
@Red-skinzz

Nee ik spreek geen sioux :-) Die nickname komt uit een tijd dat wij al onze servers op de zaak een naam van een indianenstam hebben gegeven. Sioux was de naam van mijn eigen server, dus die heb ik ook maar als nickname geadopeerd.

Michel
 
Hey Michel!

welkom :)

Op de HCC vertelde je me wat over je nieuwe aanwinsten, dat vond ik al indrukwekkend.. Maar dit had ik echt niet verwacht.. respect :)
Ik zal vanavond eens naar je tracks luisteren. Ben heel benieuwd!

Veel plezer!
 
Welkom
 
Hoi:doei:

Ziet er goed uit, en klinkt ook goed. Benieuwd wat we nog meer te horen krijgen
 
Back
Top