Even voorstellen

Daantjuh309

Nieuwkomer
Lid sinds
25 oktober 2020
Berichten
3
Locatie
Enkhuizen
Hallo leden van het Synthforum, ik wil me even voorstellen, ik ben Daniëlle, moeder van 3 en Mantelzorger. Mijn voorliefde voor synthesizers en vooral de muziek is ontstaan door mijn vader. Ik ben opgegroeid met de muziek van Jean Michel Jarre, Vangelis, Kitaro en nog veel meer andere grootheden.
Door mijn 24 uurszorg voor mijn dochter en de laatste 3 jaar voor mijn inmiddels ex-partner ben ik mij wederom gaan verdiepen in de elektronische muziek, voornamelijk ambient en alternatieve binaural muziek.
In het afgelopen jaar heb ik een Korg X3, Novation Ultranova en de Ensoniq QS7 aangekocht, en ben aan het experimenteren met zowel de hardware als software.
Door een hele goede muziekvriend beter bekend als “mindbleep” ben ik met het synthforum in contact gekomen en hoop nog heel veel van jullie te kunnen leren.
 
Welkom op Synthforum, Daniëlle! Jarre, Vangelis, Kitaro... dat waren ook mijn eerste grote synth-helden! Kijk lekker rond op het forum, er is ontzettend veel kennis verzameld door de jaren. En schroom niet om advies te vragen over synths, muziek maken en alle aanverwante zaken..
 
Welkom:baco: Hier ook de bekende helden.
 
Hoi Synthforumleden,
Inmiddels zijn we al weer bijna 2 jaar verder en mijn gear is aardig aan het uitbreiden.
In mijn bezit de Novation Ultranova, Novation Summit, Behringer Deepmind 12, Alesis Qs6.1, Korg Wavestate en de Akai MPC 61 key.

Daarnaast nog een Korg pianomodule, eventide Timefactor, 2x Behringer phaser.

Van het weekend 16-10-22 mijn eerste Synthforum meeting samen met me vriend “Mindbleep”, erg veel zin in.

Tot zondag
 
A8E1B043-C7FA-4260-94A9-F4A3E980A911.jpeg
Hoi Synthforumleden,
Inmiddels zijn we al weer bijna 2 jaar verder en mijn gear is aardig aan het uitbreiden.
In mijn bezit de Novation Ultranova, Novation Summit, Behringer Deepmind 12, Alesis Qs6.1, Korg Wavestate en de Akai MPC 61 key.

Daarnaast nog een Korg pianomodule, eventide Timefactor, 2x Behringer phaser.
Artiphon mk1

Van het weekend 16-10-22 mijn eerste Synthforum meeting samen met me vriend “Mindbleep”, erg veel zin in.

Tot zondag
 
van harte welkom, vind het altijd fijn als mensen Kitaro vernoeman naast J M Jarre, Vangelis...want zijn stijl is compleet anders.
 
Back
Top