ff voorstellen

creatormusic

Dr. Reason
Lid sinds
8 september 2002
Berichten
93
Locatie
ALMERE
Hallo muziekanten *D

Ik ben creatormusic. Ik ben iemand die al van heel jongs af bezig was met muziek. Het begon met een keyboardje... toen een orgel (met 2 van die manualen... jullie kennen dat wel)... Ik heb daar 4 jaar les op gehad. Op een gegeven moment was ik er mee gestopt... zelfs dat ik geen een instrument in huis had. Ik was toen een jaar of 13.

Nu 4 jaar geleden begon ik de draad weer op te pakken. Alleen nu met behulp van een software programma voor de playstatoin: Music en later Music2000. En geloof me... vele zullen het onderschatten... maar je kan er toffe dingen mee maken... als je maar het doel voor ogen hemt optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die er in zitten... Ik zal binnenkort wel van fragmentjes op me website zetten...

Afijn... het moest toch is de echte kant op vond ik... want ik kom zeer regelmatig bij gasten die dan met hun keyboard / synthesizer behoorlijke muziek maken ook met gebruik making van computer prog's zoals cakewalk en cubase. Ik was daar nooit weg te slaan.

Sinds een half jaar heb ik EINDELIJK weer een toetsen instrument in huis... een K4 synthesizer van Kawai. Deze aangesloten op me PC, via MIDI maar ook analoog... zodat ik de muziek realtime met me audige soundcard kan bewerken... (gewoon een EAX effectje). Ik gebruik op het moment cubasic zodat ik meerdere sporen onafhankelijk van elkaar kan bewerken. Maar wil nog verschillende prog's gaan testen zo als Cool edit pro.

Me doel (tot nu toe) is om stukjes (fragmenten of samples) te maken, zoals melodie, ritme enz.. en die te bewerken zodat ik alles tot een geheel kan maken...

dus... nou... dat wilde ik dus ff kwijt :)
 
aloha!
 
Back
Top