• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eminent 310 theatre unique

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
jawel.. waar haalt Jean Michel Jarre toch die geweldige Oxygen sound uit... uit de Eminent 310 unique en jawel made in Holland!!!

samen met een small stone phaser krijg je dat typerende Oxygen geluid, naast dit geluid heeft ie ook nog andere bijzondere klanken, kortom een orgel die als een synth klinkt. Hij heeft een stereo uitgang welliswaar voor een koptelefoon maar die plug je gewoon in je mixer, een audio input heeft ie ook..

Voor een apparaat uit de seventies ziet ie er nog goed uit en beter nog allees werkt ook nog goed, alleen een paar schakelaartjes moeten even schoongemaakt worden maar werken zeker nog goed.

Het is ook nog de Theatre uitvoering dat betekent dat hij een ritmecomputer heeft met de bekende analoge drumloopjes zoals bossa nova, rock, walz etc..

ook heel mooi zijn de lampjes onder de motorkap, kijk maar op het plaatje

Waarom gaat ie dan weg, helaas is mijn trap en kamertje toch iets te klein dus neem ik genoegen met mij 2 Solina string ensembles enne.. die klinken toch niet zo mooi als de 310 zelf

slechts 80 euro
8D
 

Attachments

  • eminent.jpg
    eminent.jpg
    64 KB · Bekeken: 93
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top