• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Veel voor weinig (Eminent 310, Jaspers stand)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
... wegens staat ernstig in de weg. Liefhebbers, doe er je voordeel mee!

Eminent 310 Unique (Theatre) orgel
Netjes, maar 'n beetje stoffig (want woont al even in mijn inpandige garage). Is er werkend neergezet. Getest, doet het prima, inclusief de Jean Michel Jarre strings natuurlijk.
2 dingetjes die het vermelden waard zijn;
-bij het bovenste klavier hoor je bij het aanslaan van de eerste toets een 'tikje' (lijkt sterk op de 'percussion', maar dat is 'm niet, denk ik). Dat deed-ie vroeger niet, nu wel. Lijkt me sterk dat het wat ernstigs zou zijn.
-helaas 1 toets gebroken, maar die is keurig te lijmen. Ik heb zelfs een complete vervangende toets voor erbij voor de echte hobbyist.

Jaspers aluminium 'A'-stand, kleur zwart
Voor 3 synths boven elkaar, zelf een beetje ingekort, de huidige breedte indicatie: DX7, Juno 60, Polysix etc. passen er goed op. Extra 'armpjes' voor bijv. drumcomputer krijg je er bij.
In nette staat, maar zeker niet nieuw meer.

Voor ieder (dus niet voor beiden samen, Hollanders! :W) van bovenstaande vraag ik de prijs van een lekkere fles (single malt) whisky (prijsklasse 40-50 euro; Lagavulin, Talisker, Glenmorangie, Oban, Springbank, zoiets.)
Let op! Gemeen bocht als Johnny Walker, Highland Bird, Glen Talloch etc. komt er hier niet in. Zonde van de cola en mijn barbecue gaat er ook zo lelijk van roesten... :mega:

Beiden zelf op te halen in Alphen aan den Rijn.
Gezien de buitengewoon lage vraagprijzen reserveer ik niet voor tijden van tevoren - weg is pech...
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik bij de 'verkoop' voorrang geef aan goede bekenden van SF.
 
De Jaspers stand is gereserveerd.
 
Jaspers stand verkocht. Eminent 310 is er nog!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top