nok nok nok

Waveforms

Stamgast
Lid sinds
5 september 2002
Berichten
463
Locatie
in de Achterhoek onder een molen
Hallo Allemaal,

Zal me even voorstellen, ben hier nieuw, M'n naam is Michel kom uit een klein stadje genaamd Borculo, gelderland, ACHTERHOEK, aarde?

De synthesizer is voor mij een uit de hand gelopen hobby geworden, kamp dus ook met ruimte gebrek maar daar wordt aan gewerkt, we zijn bezig met een studiootje, we hopen dat deze eind van het jaar klaar is, gaat meer tijd in zitten dan we hadden gedacht.

Ben hier op deze site toevallig opgekomen, maar het bevalt me nu al prima!

De groeten allemaal
 
Tuurlijk kennen we Borculo !

Welkom.. en wat heb je zoal staan aan spielerij en wat frutsel je zoal in elkander?
 
Nou wat heb ik er staan...

Roland:
2x juno 60, md-8, jsq-60, jv-880 met vintage exp, u-110, mc-303
Yamaha:
AN1X, MU-50, RM1X, TX-7 met CX5m music computer, SU-10
Kawai:
K-1 IIr, K-4r, MM-16, MAV-8
Conor:
2x DS-7 vaag analoog drum doosje
MAM:
2x MB33
Spectral audio neptune, Akai S-3000xl+2xHD+cdrom, Korg X5d,Alesis Datadisk,de behringer modulizer pro en virualizer pro
BC Rich electrische gitaar met zoom gfx707 en korg pandora px2 fx


en wat doe ik er mee? ik knutsel een beetje techno/trance in elkaar maar ook wel jarre achtig dingen.
Ben sinds kort weer begonnen, ben in overweging geweest om alles te verkopen en echt een andere hobby te zoeken, maar ja.... had al 1 juno verkocht, heb er gelukkig nu weer 1 terug( oke heb er 2)
Ben nu dus ook bezig om samen met een kameraad een studiootje te bouwen, de ruimte is er, zijn nu nog bezig om een wandje dicht te maken en alles goed isoleren! maar zit een hoop werk in om alles netjes te doen.

nou ik hoop dat je nu wat wijzer bent geworden krz.

Michel
 
Ik gebruik de CX 5m puur om de TX-7 ermee te programeren, heb er wel meerdere cartridges bij zoals fm voicing program, maar daar heb ik me verder nog nooit in verdiept.
De TX-7 kun je namelijk alleen met een DX-7 of anders via de computer editten.
 
welkom!
 
Welkom!

Die CX5 is toch een MSX of niet soms?
En die 2 DS-7s... Wat is dat? Heb je plaatjes, specs of samples?
 
Re: nok nok nok

Origineel geplaatst door tb303bass
De synthesizer is voor mij een uit de hand gelopen hobby geworden

Met al je gear zullen zelfs beide handen niet meer toereikend zijn ;)

Welkom hier :biertje:
 
Coron Synce

Coron Synce

Grappig ding.. die Coron "Synce". Het is een soort bakje wat je op de rand van een drum-ketel kunt prikken.. en via een piëzo element kun je 'm dan triggeren.. VET!

coron.jpg


Nu nog weten hoe dat ie klinkt ;)
 
Back
Top