Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door anoniempje
weer postbaar trackje

vindt de lead in de eerste maten na wat keren luisteren nu wel erg saai en maak die denk ik zoals in de rest van de track

klik

klinkt lekker man :okdan:

melodietje is misschien beetje lauw, maar het geheel klinkt best erg goed

waar heb je dit mee gemaakt?
 
Origineel geplaatst door Roel
zullen we nou weer gewoon stukjes hardcore posten?

we?

waar blijven jouw stukjes hardcore dan? :biertje:
 
Origineel geplaatst door Leendert
omg.. hoe dom ben ik :dubbel:

hoezo? heb ik iets gemist ? :)

jouw stukjes hardcore gaan trouwens ook steeds beter klinken :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
klinkt lekker man :okdan:

melodietje is misschien beetje lauw, maar het geheel klinkt best erg goed

waar heb je dit mee gemaakt?
,
he dankje, lead is jp8000

alle resterende geluiden (lage bass, stringachtige viool , tingeling belletje , scheurent arpeggiator riddeltje zijn de ion

drums is het zelfde 909 drumkitje wat ik eigenlijk altijd gebruik en de kick gaat vanuit de sampler naar de mixer vandaar naar een behringer voice preamp met compressor erop en die expander aan om de ruis dicht te gooien dan weer naar de mixer met de distortion van het akai filter over de inserts van de kick

alles aangesmeerd met 2 keer m-one

en de lead, kick, hihats/drums vocals heb ik opdezelfde subgroep gegooid met een la audio compressor eroverheen die doet de boel zo lekker inducken als de kick erinkomt

vocals zijn van die beastyboy remix contest die had ik eens allemaal opgeslagen

ben alleen vergeten aan het eind die distortion dicht te gooien als de kick er mee ophoudt hoor ik nu.
 
omdattonweert

omdattonweert

ach ik ben eigenlijk niet zo'n hardcoreman maar een potje hakken kangeen kwaad :D
 

Attachments

  • trauma~1.mp3
    668,6 KB · Bekeken: 74
Re: omdattonweert

Re: omdattonweert

Origineel geplaatst door Lukast
ach ik ben eigenlijk niet zo'n hardcoreman maar een potje hakken kangeen kwaad :D

vet hoor als je wat meer werkt stopt in die kick dat ie echt dreunt en de hele track draagt as het ware dan heb je best een vette eigen hardcore sound die je niet 1 2 3 ergens anders hoort
 
ik kon het niet late dat stukje flink door de distortion te gooien
 

Attachments

  • trauma33.mp3
    669,4 KB · Bekeken: 77
hahaha dank, maar ik zal toch iets subtieler omgaan met die distortion...

je hebt me gemotiveerd om er verder mee tee gaan... :okdan:
 
Ik vind dat ook niet gek hee! Zeker een eigen stijl en zal zeker door velen worden geaccepteerd! :okdan:

Ohja, reso bedankt trouwens! :mega:
 
Oke, ben erachter gekomen dat ik veel teveel bass gebruikte (vond ik zelf dan iig. En het klonk veel te compressed.) Dus heb ik maak ffe een update:

Terrorize
Play that Track
Track zoveel

Namen slaan nergens op, weet ik! Maar dat is omdat ik niet echt een hoofdtekst heb gevonden voor allemaal en eigenlijk haast geen tekst. Maar daar ben ik druk aan bezig.
 
Origineel geplaatst door Leendert
Oke, ben erachter gekomen dat ik veel teveel bass gebruikte (vond ik zelf dan iig. En het klonk veel te compressed.) Dus heb ik maak ffe een update:

Terrorize
Play that Track
Track zoveel

Namen slaan nergens op, weet ik! Maar dat is omdat ik niet echt een hoofdtekst heb gevonden voor allemaal en eigenlijk haast geen tekst. Maar daar ben ik druk aan bezig.

kijk dat begint ergens op te lijken. veel beter als in het begin van dit draadje!
 
stukken beter al idd


vind je kick nog wel wat overdreven, maar verder ga je hard de goede kant op!
 
Origineel geplaatst door Leendert
Oke, ben erachter gekomen dat ik veel teveel bass gebruikte (vond ik zelf dan iig. En het klonk veel te compressed.) Dus heb ik maak ffe een update:

Terrorize
Play that Track
Track zoveel

Namen slaan nergens op, weet ik! Maar dat is omdat ik niet echt een hoofdtekst heb gevonden voor allemaal en eigenlijk haast geen tekst. Maar daar ben ik druk aan bezig.

Zo... jij gaat wel vooruit met muziek maken... niet lang geleden klonken je "trackjes" wel anders!


:biertje:
 
Thanks everybody, hoor dat ik nog steeds niet zo heel goed mix in sommige dingen maar t begint ergens op te lijken, misschien over een paar jaar dat ik wel een 'hitje' uitbreng ;)
 
Ja, is ook. In play that track heb ik bijvoorbeeld de kick veel en veel sterker gemaakt dan in de andere nummers. Ik heb nu ook veel meer plezier in stukjes maken dan eerst, leren is nu een stuk makkelijker geworden omdat ik al dingen kan. 8~
 
Back
Top