Maak een stukje hardcore

Origineel geplaatst door Leendert
tri-tri-tri

:kont:
:D
Roffel (overdreven snel 8~ ) lijkt me het juiste woord. Gewoon een percussiegeluidje:)
 
Origineel geplaatst door M-one
Even tijdje weg geweest, maar weer terug :)
Hierbij (voordat ik weer op anderen reactie geef) een stukkie van mij 8) Daar draait het uiteindelijk om in deze tread dacht ik:biertje:

Good job! Klinkt echt lekker, ik zou zeggen uitwerken die hap! :)
 
Origineel geplaatst door Tarabass
Good job! Klinkt echt lekker, ik zou zeggen uitwerken die hap! :)
Merci. Speciaal voor deze tread produced. Laat het er (hier) wel eerst bij. ;)
 
speakers

speakers

Volgensmij heb ik mn kleine boxen opgeblazen (wil toch monitors hebben dus maakt niet uit) maar ik wil dus wel ffe zeker weten. Klinkt dit stukje gewoon goed?
 

Attachments

  • beter.mp3
    376,6 KB · Bekeken: 48
Dan heb ik denk ik een kut geluidskaart.. en ik weet al dat ik kut boxen heb.. 8~
Maar vind je het goed gemixt?
 
Vond de synth wat te soft, en er mag wel wat meer laag in het geheel. Verder vind ik het goed klinken. Ik vond nije mix or what ever beter klinken, maar dit is ook niet slecht.

En misschien moet je de bass van je versterker wat zachter zetten (even meedenkend), net zoals het volume van je geluidskaart. Ik weet niet wat voor kaart het is maar sommige willen nog wel eens bij bepaalde frequenties gaan kraken als ze te hard staan. Maar hij kan natuurlijk ook gewoon f*cked zijn =(
 
Heb m'n settings van mn geluidskaart aangepast. Vind mn nummer wel veel beter klinken als bladzijde terug in dit topic. Heet dat laag toevallig? En ik heb mn synth meer aangepast naar die oude. Ik heb mn pc opnieuw moeten installeren dus ik ben alles kwijt. Maar de synth klinkt weer iets scherper. :okdan:
 

Attachments

  • beter.mp3
    501,5 KB · Bekeken: 46
Origineel geplaatst door Leendert
Heb m'n settings van mn geluidskaart aangepast. Vind mn nummer wel veel beter klinken als bladzijde terug in dit topic. Heet dat laag toevallig? En ik heb mn synth meer aangepast naar die oude. Ik heb mn pc opnieuw moeten installeren dus ik ben alles kwijt. Maar de synth klinkt weer iets scherper. :okdan:

Uit mijn hoofd: Preset 117: Zwitscher van de Pro 53.. Dat is dan weer jammer :P
 
888, achjah.. Zat aardig in de buurt :P

Nee maar dit is een in de hardcore al zooooveel gebruikte sound, dat vind ik een beetje jammer.. Vond de eerdere paar dingen die Leendert postte stukken beter! :okdan:
 
Weet je wat veel gebruikt wordt in tracks?

Drums...
Echt vaak...

Daar moeten ze maar weer eens mee ophouden
dat geluid ken ik nu wel. roffel roffel roffel.
weinig variatie ook :D


hahaha
 
Origineel geplaatst door Cool-T
Klinkt beetje als van die oldskool happyhardcore :D

Dus je noemt dit happy? :confused:
Naja, dat is aan je zelf. Maar ik wil wel weten of het goed gemixt is.
 
Origineel geplaatst door Leendert
Dus je noemt dit happy? :confused:
Naja, dat is aan je zelf. Maar ik wil wel weten of het goed gemixt is.

Over de mix kan ik niet veel zeggen, laptopspeakertjes hier.. Het klinkt niet heel slecht hoor, maar die eerdere melodieuze dingen die je gemaakt had vond ik echt stukken gaver!

Enneeeuh, ik vond je vorige undersign ook leuker hoor ;) :biertje:
 
Origineel geplaatst door Ethereal
Over de mix kan ik niet veel zeggen, laptopspeakertjes hier.. Het klinkt niet heel slecht hoor, maar die eerdere melodieuze dingen die je gemaakt had vond ik echt stukken gaver!

Enneeeuh, ik vond je vorige undersign ook leuker hoor ;) :biertje:

Post is een link naar een oude melodie van mij dan, of geef n naam dan zoek ik hem wel. Ohja, m'n undersign werd ik zelf een beetje ziek van.. zie je de hele tijd als je iets post he, dus af en toe iets anders. misschien komt er wel nog een keer wat leuks in! :okdan:
 
Back
Top