Tannoy Reveal (active) 5D

mvmoock

Nieuwkomer
Lid sinds
21 december 2004
Berichten
9
Hallo

ik ga binnekort nieuwe monitors kopen
nou vind ik de oude tannoy reveal speakers goed voor het geld maar ik zag dat ze een nieuwe serie hebben 5d (en ook duurdere maar deze zitten in zelfde prijs catagorie).

Nou kan ik nergens een duidelijke mening of ervaring vinden over deze nieuwe speaker heeft iemand hier ervaring of iets gehoord.


mvg

Martijn
 
6D of 5A? Van de 8D's (maar dat zijn midfields) is er een review op SOS en een eSub is echt de moeite waard.

Ik heb de 6D's hier staan (helaas nog even in de verpakking) want ik ben nog aan 't wachten op SPDIF en XLR kabels. Als ik ze aangesloten heb laat ik wel wat horen. Ik heb momenteel overigens Alesis Monitor One MKII's, passief.
 
Oke het zijn dus de 5a`s :D njah ben benieuwd wat je van de 6d vind dan maar die vind k net wat te duur voor btje kloten
 
Monitors zijn hardstikke belangrijk - belangrijker dan synths, mengpanelen, en wat dan ook :). Bij Thomann zijn ze overigens maar 349 't stuk ipv de 400-nogwat die andere handelaren vragen. Het enige waar de reviewer in SOS niet zo happy mee was was overigens het stereobeeld, maar ik weet niet in hoeverre je de 5A en de 6D en de 8D kan vergelijken.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Monitors zijn hardstikke belangrijk - belangrijker dan synths, mengpanelen, en wat dan ook ik


zekers te weten.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Monitors zijn hardstikke belangrijk - belangrijker dan synths, mengpanelen, en wat dan ook :). Bij Thomann zijn ze overigens maar 349 't stuk ipv de 400-nogwat die andere handelaren vragen. Het enige waar de reviewer in SOS niet zo happy mee was was overigens het stereobeeld, maar ik weet niet in hoeverre je de 5A en de 6D en de 8D kan vergelijken.

wat was er mis dan met het stereo beeld?
 
Back
Top