Filthy Filterz, the AcidWars edition #2

Vinyl Junk

Stamgast
Lid sinds
22 juni 2003
Berichten
100
Locatie
Hengelo
filty filterz


Acid en Techno!

Rob Acid Live
Man @ Arms
Sorgenkint
2Junxion
Pumphead

en meer...

Lijkt me duidelijk!
 
Persbericht:


Filthy Filterz II - The Acidwars edition part 2
Feest: Filthy Filterz II [WWW]
Organisaties: Eastside Underground [WWW]
Metropool
Lokatie: Metropool [WWW]
Datum: 7 januari 2006
Actie: Filthy Filterz II actie
Stad: Hengelo

toegevoegd door Je\/\/e op woensdag 28 december 2005 om 22:25 - 357x bekeken

Filthy Filterz staat voor Acid, maar ook techno, en dan de ruige kant… Lekkere stampende Acid van nu en doorbeukende Techno. Stop dit in de Metropool met de beste underground sfeer in Twente, en met hulp van AcidWars kan dit niet anders als een giftige battlezone worden…

En waar een battle is zijn warriors. De Acidwarriors Rob Acid (Live), Sorgenkint, Man at Arms, Dennis Siemion aka dj Pumphead, 2 Junxion, Planet X, X-Men, Double UV en Hinzy zullen de meest smerige filterz in combinatie met wapens als de SH101, TB303, TR707, TR808,TR909 en vele meer gaan gebruiken om de toeschouwers volledig los te laten gaan. Dit zal wederom gaan plaatsvinden in de Metropool te Hengelo waar het geheel zal worden opgedeeld alwaar in area #1 geweld van nu zal plaatsvinden, en in area #2 hoe het geweld van toen was ten tijde van de opkomst van de Acidhouse. Ook dit maal zal er flink veel tijd in de aankleding van het feest worden gestoken. Wat het zal worden houden we nog geheim, vast staat dat het weer iets knetter Acid zal zijn. Area #2 wordt omgetoverd tot een black hole.

The beginning

AcidWars!! In Duitsland al een begrip in de vaste clubs TOR 3 in Düsseldorf en Fusion Building in Münster. De naam verraad al dat het hier gaat om snoeiende 303 geluiden, inderdaad, die lekkere lijntjes van vroeger, maar dan in een stevige hedendaagse Techno stijl. Door het grote succes van AcidWars in Duitsland heeft zij sinds vorig jaar ook haar eigen bunker op Nature One en is daarnaast ook ieder jaar vertegenwoordigd op het gerenommeerde Ruhr in Love festival. AcidWars is nauw verbonden met het label Acid Tracks waar artiesten als 2 Junxion, Acid Junkies, Rob Acid, Man at Arms, Pumphead, en anderen hun vette tracks releasen. Het zijn dan ook Dennis Wissink (DNS) en Michel van den Berg (Vinyl Junk) die onder de naam 2 Junxion lekker dikke party-acid produceren, het plan starten om in samenwerking met Eastside Underground en pop-podium Metropool in Hengelo een nieuw concept te lanceren onder de naam Filthy Filterz II.

The future

Iedere editie van Filthy Filterz II zal een thema dragen. Wat het volgende thema zal zijn houden we nog even geheim. Vast staat dat het hier du


s niet bij zal blijven...... Word vervolgd. Voor meer informatie kun je ook terecht op www.filthyfilterz.nl Hier kun je na het feest ook terecht voor foto’s en livesets van het feest.
 
Ik ben niet zo'n postzegelverzamelaar, maar als ik dat verhaaltje zo lees, krijg ik meteen zin om erheen te gaan... Ik heb alleen maandag tentamen dus dat lijkt me niet zo'n goed idee. Moge jullie tot diep in de nacht 8D :dj: :halleluja ....
 
Dit wordt er weer een :P

Ik voel 't aan mijn water...

Ik kan iig kwijt dat er op 6 Mei weer een edititie van Filthy Filterz gaat plaatsvinden !



Tot vanavond :P
 
Back
Top