[techno] I'll House You (Rework)

Uuuuh...volgens mij ben je de vocalen vergeten :D

De jungle brothers hebben die riff gesampled van Marshall Jefferson...uh dus zonder de Jungle brothers vocalen kun je het beter Move your body noemen nie ;)

Wel lekker hoor die track :)...

die riff is trouwens gemaakt met een JX8P volgens mij.
 
zo, smackos is positief. Jongens, das uniek!!

Ik zelf het vindt helaas niet zo fijn. Geef mij het orgineel maar. Die is wel erg goed.
 
ik ken het origineel niet :bekdicht: maar ik vind dit wel lekker klinken! Dikke bas hoor. :okdan:
 
pump pump the jam pump it up

nanana


klinkt goed hoor :)


Als ik iets te zeiken heb is het dat de snare en hihats/percussie niet echt in de mix passen

verder, petje af
 
Hey ja dat rifje zit ook in Pump up the jam :D
Maar dat was zowiezo al een soort van bijelkaarraapsel van Farley Jackmaster Funk's Acid Life en dit...maar wel dik!!!

zo, smackos is positief. Jongens, das uniek!!
Ik zelf het vindt helaas niet zo fijn. Geef mij het orgineel maar. Die is wel erg goed.

Ach ja het is dat gave riffje de heeele tijd herhaald :D
 
heerlijk gewoon:) ik kick echt op dit soort muziek, retro en funky:)
 
Ik mis het lofi geluid van de typische Todd Terry drums, want die wilde je benaderen neem ik aan... maw het klinkt zo clean....
Voor de rest vind ik hem :okdan:
 
Moet eigenlijk weer aan die tracker muziekjes denken van vroegah.

Potje jam enzow. :D


Wat me trouwens opvalt is dat je ook hier de drums wel erg strak compressed weer. Da's mij te strak IMHO. (Zoals Divino in spandex.)
 
Lol, spandex pakjes :P

Anyway, dat strakke compressen klopt wel ja, met name de percussie, de snare en de koebel lijden hieronder, dus ik zal eens een versie maken zonder die tietjestrakke compressie en met wat meer lofi waarde. Tot dusver, bedankt voor de reacties, hier kan ik echt wat mee!

ps. Accapella's van Pump up the jam en I'll house you? Iemand?

Groeten, Maurize
 
wel clean, maar wel lekker ..mooie lead, lijkt wel een nova, of zijn het samples? die snare zoals gezegd iets naar de achtergrond. een wat rauwere saus zou mooi zijn. maar al met al zeer goed gedaan,alles is ook lekker duidelijk. nu nog wat vocalen eroverheen en gaan!!
girl i'll house you ... girl i'll house you ..you and i .. 909 ride cymbaltje erdoor.. beetje chorus over de baslijn misschien en dat leadgeluid wat filtertweak zo nu en dan.
 
Deze track moet op dieet.... overgewicht
 
Heh heh, de vocalen :o:

Vind het wel een lekkere track hoor.
Alleen die percussie die start op 1:34 vind ik helemaal niks.
De accenten liggen niet lekker, waardoor het lijkt dat ie eruit ligt.
Drums zijn idd wat aan de cleane kant.
Ik wil het nummer uithoren dus variatie zat.
Opbouw is perfect.

:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door technomauriesje
Eigenlijk moet ereen vocal edit komen, bedacht ik vanochtend onder de douche. Weet iemand of er acapella's zijn van pump up dejam en i'll house you?

Groeten, Maurize

ik heb de orginele 12"van de jungle brothers met de vocalen van "i'll house you" al vind ik de B kant beter

pump up the ja 12"heb ik ergens op zolder liggen :D
 
Back
Top