problemen met Virus TI in Logic Pro 7

r-y

Nieuwkomer
Lid sinds
11 november 2005
Berichten
2
Locatie
Antwerpen
Gisteren heb ik een Virus TI Desktop Model aangeschaft.

Ik heb echter een paar problemen:

1. Logic Pro sluit na +/- 15 minuten af wegens een "onverwacht probleem"
2. Op 'the part control bar' moeten normaal een M(ute) en S(olo) staan. Bij mij staat er enkel een M.
3. Als ik iets inspeel blijft de sound hangen (m.a.w. de Virus loopt vast)

en dan de belangrijkste:

4. Het lukt me niet om verschillende Virus klanken te openen in dezelfde song.

Aangezien de Virus TI de belangrijkste synth is (degene die we het meest zullen gebruiken), is dit een heel groot probleem...

MvG r-y productions!
 
Misschien moet je eens lid worden van de Access mailinglist op ampfea.org of je problemen naar Access mailen. Er zijn namelijk nog best wat problemen met de TI. Sowieso altijd zorgen dat je het nieuwste OS hebt.
 
Ik heb net gebeld met de verkoper van Key Music St-Niklaas. Hij zei me dat het beter was mijn Logic versie te upgraden naar 7.1. Dat hebben we dan ook gedaan. Volgende week ligt ie in mijn brievenbus. Het probleem van de verschillende klanken in 1 song is deels opgelost. We kunnen dmv MIDI channel verschillende klanken bewerken, enig nadeel vind ik wel dat je ze niet als audio instrument kan laten staan omdat het dan wat moeilijk wordt ze te bewerken (tenminste als je overzichtelijk te werk wil gaan). De S(olo) knop is nog altijd niet verschenen... maar dat zal wel een bug zijn die er binnenkort uitgehaald wordt.

Moesten jullie nog ideeen hebben ... vuur ze maar af dan.

r-y productions.
 
Back
Top