CLAVIA G2 CREATIES (part 1)

Origineel geplaatst door CoolRunning
Een kleine bouncing ball :)

Mvg. CoolRunning

Ik had ook een bouncing ball gemaakt.....
(werkt prima in de Demo, is er actually in gemaakt)
 

Attachments

  • bounce.pch2
    2,7 KB · Bekeken: 97
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Alleen de polyphonie niet, maar hij doet het wel, hoor.
Leuke thread!

Wout

nee, de demo g2 software eet de patch helaas niet, zegt iets over ontbrekende modules en opent m vervolgens niet. wel leuke thread zeer zeker! goed van clavia dat ze op deze manier een demoversie maken :okdan:
 
Origineel geplaatst door Roel
nee, de demo g2 software eet de patch helaas niet, zegt iets over ontbrekende modules en opent m vervolgens niet. wel leuke thread zeer zeker! goed van clavia dat ze op deze manier een demoversie maken :okdan:

Ik denk dat je even je verie van de demo moet upgraden. Als het probleem er dan nog is is het mischien tijd voor een bugreport.

@patat met; Dank!
 
Origineel geplaatst door Kassen
Ik had ook een bouncing ball gemaakt.....

Had em al gezien op EM, mooi stukkie werk! :D

Ik zal eens kijken of het me lukt om mijn "Time Bounce" te
integreren met jou "Graphic Bounce"...

Mvg.

CoolRunning
 
Success! (ik vrees wel dat de memory van dat slot op is en dat de structuur redelijk efficient is dus je moet zo snel mogenlijk allre relevante signalen in een ander slot krijgen (of in ieder geval op een andere CPU). Hij is redelijk goed gecoment met module namen dus met een beetje handigheid kan je signalen als de righting en snelheid van de bal er zo uit halen. Omdat al de S&H's geclocked zijn moet je die eigenlijk even smoothen want anders krijg je controler-aliassing en die lekt dan weer je audio in en dat geeft problemen. Voor de echte AFX style stuters moet je mischien zwaarte kracht implmenteren, dat is niet zo heel moeilijk maar de memory is krap en je moet even heel goed op de righting van de krachten letten.

Knal maar een mail als je vast loopt.
 
om deze ook maar weer eens omhoog te kicken..

om deze ook maar weer eens omhoog te kicken..

een kleine bijdrage :)
 

Attachments

  • 8rand.pch2
    3,3 KB · Bekeken: 93
Holy sHiT

Holy sHiT

Deze thread zet me weer zwaar onder druk om een G2 aan te schaffe ipv een NL3.

Mensen wat is dit allemaal gaaf gedaan!:halleluja

Meer, meer!
 
Origineel geplaatst door 6 trak
je kan idd snel iets in elkaar draaien aangezien er, in tegenstelling tot reaktor bijv., kant en klare modules reeds aanwezig zijn.

Hmmm, niet helemaal mee eens. Ik gebruik beiden en reaktor heeft wel degelijk kant en klare modules aan boord maar ook de keuze om nog veel dieper te gaan.

Een Clavia modular werkt op het niveau van een analoge modular. Osc's, filters, envelopes etc. Dit kan reaktor ook prima maar reaktor biedt je ook de mogelijkheid een stuk dieper te gaan (2 niveau's om precies te zijn).

Je kunt zelfs op component level werken. Dit geeft behoorlijk veel mogelijkheden maar er gaat natuurlijk ook veel meer tijd in zitten. Clavia is een veel leukere piel/jam omgeving waar reaktor een leukere bouw/ontwikkel omgeving is.

Ik vind overigens beiden uitstekende producten met hun eigen kwaliteiten.
 
Leuk draadje inderdaad!

hier is één van mijn laatste experimenten...
hit run & enjoy


(hmmm, upload wil precies niet lukken, what i'm doing wrong?)
 
Hmmm, niet helemaal mee eens. Ik gebruik beiden en reaktor heeft wel degelijk kant en klare modules aan boord maar ook de keuze om nog veel dieper te gaan.

Een Clavia modular werkt op het niveau van een analoge modular. Osc's, filters, envelopes etc. Dit kan reaktor ook prima maar reaktor biedt je ook de mogelijkheid een stuk dieper te gaan (2 niveau's om precies te zijn).
due eigenlijk zeggen we pcies hetzelfde en ben je het gewoon met mij eens :D
 
due eigenlijk zeggen we pcies hetzelfde en ben je het gewoon met mij eens :D

Niet echt, je zegt dat er in reaktor geen kant en klare modules beschikbaar zijn zoals bij de Clavia Modulars. Dit is echter wel degelijk zo.

Je hebt in reaktor ook gewoon kant en klare oscillators, filters, envelopes etc. Je kunt alleen een aantal niveaus dieper als je dat wilt.
 
due eigenlijk zeggen we pcies hetzelfde en ben je het gewoon met mij eens :D
Niet echt, je zegt dat er in reaktor geen kant en klare modules beschikbaar zijn zoals bij de Clavia Modulars. Dit is echter wel degelijk zo.

Je hebt in reaktor ook gewoon kant en klare oscillators, filters, envelopes etc. Je kunt alleen een aantal niveaus dieper als je dat wilt.


Zeiden ze bijna 3 jaar later 8~
 
Back
Top