[Track] Dynamik

chosenminder

Ouwe rot
Lid sinds
12 februari 2005
Berichten
691
Synthforum,

Hier is weer een track. Het is een Drum and Bass nummer, met een beetje een eigen draai aan gegeven.

Dynamik


Veel luister plezier, en reacties zijn welkom. :)
 
hee tsjozen

ik vind er een paar hele vette dingen inzitten. naar mijn smaak is ie een beetje trencie, maar das smaak
ik moet wel zeggen dat ik absolution specialer vind

wel weer snel gedaan, peje af

laat maar komen die tracks!

gr,

f
 
He chosenminder,

de beats zijn erg fijn. Als je de imo inderdaad redelijk cheapo trancy/ravey synths weet te veranderen tot iets dat wel nog steeds een feelgood sfeer heeft maar wat 'radicaler' ,en minder vlak is. Bijvoorbeeld meer richting aphex twiniaanse braindance feelgood melodieen. Dan kan het voor mij een hele coole track worden. Aangezien je zo snel werkt wil je dat misschien nog wel proberen ook?

gr Matoi
 
Origineel geplaatst door matoi
He chosenminder,

de beats zijn erg fijn. Als je de imo inderdaad redelijk cheapo trancy/ravey synths weet te veranderen tot iets dat wel nog steeds een feelgood sfeer heeft maar wat 'radicaler' ,en minder vlak is. Bijvoorbeeld meer richting aphex twiniaanse braindance feelgood melodieen. Dan kan het voor mij een hele coole track worden. Aangezien je zo snel werkt wil je dat misschien nog wel proberen ook?

gr Matoi


Persoonlijk vind ik deze track beter dan Absolution. Valt me op dat men toch liever wat 'hardere' feel willen hebben met dit soort beats, ideetje.

De track blijft zo. Wordt niet meer veranderd. Ik heb zo de traditie dat suggesties worden verwerkt in de volgende track.

Iemand nog suggesties? :)
 
ik vinnum lekker chosen!

suggesties voor de volgende dan: wat meer afwisseling en misschien wat vocals?
 
Origineel geplaatst door gijs
ik vinnum lekker chosen!

suggesties voor de volgende dan: wat meer afwisseling en misschien wat vocals?

Vocals, hmmm. Zo slecht klinkt dat niet. Iemand die ik ken zei dat ook al.

Misschien eens een keer proberen.
 
Back
Top