ook maar even voorstellen

ZERO1985

Stamgast
Lid sinds
22 februari 2003
Berichten
202
Locatie
Hazerswoude Rijndijk
Dag iedereen,

Omdat ik hier toch al een tijdje rondhang en ik altijd gretig gebruik maak van dit forum maar mij altijd op de achtergrond houd, stel ik me dan eindelijk toch maar eens voor :D
Puur uit principe..

Toen ik alleen nog maar een mc303 had + een Roland E-86 durfde ik me niet eens voor te stellen... Fout he?? ;)

Enniewees, inmiddels heb ik de volgende dingetjes:

Roland E-86 (ordinair keyboard dus, moet ooit vervangen worden door een toetsen synth)
Novation KS-Rack (rackversie KS4+KS5)
Yamaha RM1X (Mijn hardware sequencer, af en toe gebruik ik er wat drumgeluidjes van, veel meer ook niet, omdat ik bij aanschaf hiervan mijn KS-rack al had en ik daar mooiere geluiden uithaal)
Yamaha A4000 (sampler, overgekocht van ralphvanzeel (ook lid hier))
Yamaha MG16/4 (mijn analoge mixer. Fijn ding trouwens! Dit is mijn eerste mixer en heb Behringer bij het kiezen vrij snel al af laten vallen, omdat ik er zoveel nare dingen over las.)
Deze mixer heeft trouwens niet de ingebouwde effecten zoals de MG16/6fx maar ik heb hier expres op bespaard: ik had begrepen dat ik beter ooit losse effecten kan kopen.

Op dit moment werk ik eigenlijk nauwelijks met effecten.
Verder heb ik nog een Roland MC500 MK1 (Ook hw sequencer, is een goed apparaat, maar mijn rm1x werkt makkelijker en is uitgebreider).
Owja en nog een Roland PC-200 midi klaviertje met 4 octaven waarvan 1 toets altijd velocity 127 uitstuurt :confused:
Deze gebruik ik niet momenteel, want op mijn Midiman merge 2x2 zitten mijn E-86 + KS-rack.

Ik maak vanalles eigenlijk qua muziekstiijl, maar ik maak eigenlijk nooit wat af...
Ik blijf vaak hangen in patterns van meestal maximaal 8 maten en dan ga ik dingen muten/unmuten... Hier wil ik graag wel een keer vanaf. (Dus met verschillende sections/patterns werken op mijn RM1X)

Ik hou van drum 'n bass, electro, breakbeat, bigbeat, breakcore en weet ik veel wat nog meer. (Ik ben niet zo goed in die hokjes) :)
Prodigy vind ik meesterlijk maar is niet iets wat ik ga proberen na te maken.
Quick & Brite vind ik ook super! Heb vorige week Young Urban Professionals besteld, gaaf album! (Ja ik weet dat Mike.tv hier ook rondhangt ;-))
Voor wat flarden van mijn muziek kun je naar http://home.planet.nl/~h.teeffelen/ gaan.

Echte tracks die ook echt AF zijn hoop ik daar ook nog eens op te gaan zetten. (Dat is ook de reden waarom ik nog nooit een track heb gepost hier... Het zijn maar flarden..geen tracks)

Ik heb geen sterretjes onder mijn naam omdat ik eigenlijk meer noob vragen stel en om adviesen vraag dan dat ik ze zelf kan geven *D

Mocht je een mening hebben over mijn flarden muziek op het reeds vermeldde adres, dan hoor ik dat heel erg graag. (reageer of pb maar)


groet,

Daan van Teeffelen
 
Welkom
 
Re: ook maar even voorstellen

Origineel geplaatst door ZERO1985
Toen ik alleen nog maar een mc303 had + een Roland E-86 durfde ik me niet eens voor te stellen... Fout he?? ;)

Foei Daan!
nono.gif


Dan maar een latere welkom! :okdan: :D
 
Back
Top