waarom neemt die E-MU 1820m hardware accelerated effects niet mee op ?

KURZWEIL-2600

Ingeburgerd
Lid sinds
28 juli 2005
Berichten
62
Hoi, everybody !

Ik heb deze week E-MU 1820m gekocht en hij is super !!
En nu wil ik hardware accelerated effects bij opnemen, in mijn sequencer (cubase of ableton live) ?
Ik heb geprobeerd maar helaas werkt het niet, wel hoor ik effecten werken maar in ableton of cubase neemt hij niet ermee op die Effects die ik toegezonden hebt via patchmix DSP in output? of moet ik effecten in inputs laden ?
Dan kabeltje aansluiten van output naar input, dan input laden in sequencer :erm:

Ben nog een newbie kan iemand mij tips geven.


thnx for your time
 
via de PowerFx plug-in kun je de hardware-accelerated fx in je sequencer gebruiken...en dus ook opnemen...
ff tussen je lijstje met plug-ins kijken,als het goed is staat ie er gewoon tussen (als je tenminste niet een te oude versie hebt,anders ff downloaden).....
 
Origineel geplaatst door dione
via de PowerFx plug-in kun je de hardware-accelerated fx in je sequencer gebruiken...en dus ook opnemen...
ff tussen je lijstje met plug-ins kijken,als het goed is staat ie er gewoon tussen (als je tenminste niet een te oude versie hebt,anders ff downloaden).....

HEy Dione waar kan ik die power fx plugin downloaden, of heb ik dat ook? want Ik kan niet vinden dat power fx plugin :confused:


dankjewel voor reactie
 
welke software-versie heb je ? (met je rechtermuisknop klikken op het e-mu logootje rechts bovenaan je Patchmix)...ik geloof dat vanaf versie 1.60 de PowerFx dr bij zit...op de site van e-mu zelf kun je eventueel een nieuwere versie downloaden...

maar kijk eerst ff in je plugins folder of er een mapje 'e-mu' of 'powerfx' tussen staat...
 
Origineel geplaatst door dione
welke software-versie heb je ? (met je rechtermuisknop klikken op het e-mu logootje rechts bovenaan je Patchmix)...ik geloof dat vanaf versie 1.60 de PowerFx dr bij zit...op de site van e-mu zelf kun je eventueel een nieuwere versie downloaden...

maar kijk eerst ff in je plugins folder of er een mapje 'e-mu' of 'powerfx' tussen staat...

JUp werkt uitstekend ,ik had versie 1.0 vandaar dat ik niet kon vinden, die plugin is echt handig heel simpel en cool dsp*D

DIone heb jij ook een EMU-geluidskaart..

dankjewel voor je hulp, you master :geslaagd:
 
!!!!!1

!!!!!1

Origineel geplaatst door dione
dus je hebt 'm nu wel ?

kep zelf ook de 1820m ja...fijn kaartje...

mocht je nog meer info zoeken :
http://www.productionforums.com/emu/default.asp

yup werkt prima !

Nou wil ik nog een mixer aanschaffen digitaal of analoog maar ik twijfel wat is beter kwaliteit ik zit te denken aan een Behringer goes digitaal voor die prijs is hij goed toch ? daarnaast wil ik ook nog Mijn digitaal piano aansluiten of kan dat niet in een digitaal mixer ? En Draaitafel en mic en controller gewoon gewoon in het audiodock

Je kunt ook niet ADAT outputs en audiodock outputs gebruiken tegelijk anders heb je namelijk 16 outputs ?

Wat zie je er stoer uit, op het foto :maffia: DJ dione
 
Re: !!!!!1

Re: !!!!!1

Origineel geplaatst door KURZWEIL-2600


Je kunt ook niet ADAT outputs en audiodock outputs gebruiken tegelijk anders heb je namelijk 16 outputs ?

Ja hoor,dat kan....ik heb er een Alesis AI3 aanhangen,die mn Adat in analoog omzet...das al 8 extra outputs (of inputs,net wat je wilt).....en dan heb je nog de s/pdif,dus heb je in feite 18 outputs...:D
 
Re: Re: !!!!!1

Re: Re: !!!!!1

Origineel geplaatst door dione
Ja hoor,dat kan....ik heb er een Alesis AI3 aanhangen,die mn Adat in analoog omzet...das al 8 extra outputs (of inputs,net wat je wilt).....en dan heb je nog de s/pdif,dus heb je in feite 18 outputs...:D

uhmm ik begrijp nog niet alle instellingen van patch mix

waar voor dient session settings tablad system je kunt kiezen door internal of external source ?

Ik krijg ook niet alle geluiden die ik gezonden heeft via sequencer ik bedoel uit mijn boxen van al die andere outputs, wel uit mijn headphone output
want ik heb mijn boxen in monitor output

sorry dat ik veel vraag heb je msn ofzo ! :bekdicht:

:erm:
 
gebruik anders ff de zoekfunctie van dit forum.....dr is al veel geschreven over de E-Mu kaartjes en de Patchmix software...;)
 
Back
Top