elektra hulp? creamware voormalige home editie

cns

sfm
Lid sinds
3 april 2004
Berichten
1.226
Locatie
Waddinxveen
Wat is nu het .. probleem van de software cq geluidskaart? Mijn broer heeft deze kaart voor een leuk prijsje kunnen aanschaffen. Nu heb ik het volgende geprobeerd, er zat namelijk een cd bij de geluidskaart alles geïnstalleerd, vervolgens draaien maar, vergeet het. Hij laat de project mappen en devices mappen etc. allemaal leeg. XP herkent inmiddels wel de kaart, maar daar houd het dus op. Ik heb alles weer eraf geschopt, vervolgens een SFP map aangemaakt en daar alles naartoe gezet, ook geen optie.

Nu vorige week een kopie geschoten van de originele Creamware software, de laatste versie, die bij een maatje van mij bij zijn prof kaart zat. Nu via setup geïnstalleerd en wat denk je? Jawel alle mappen staan er maar de .pro bestanden en devices etc. Vergeet het maar alles leeg, nu vraag ik je is die kaart overleden of wat iemand een duidelijke installatie procedure?

Bedankt, namens mijn broer en mij, begin hem zat te worden, nu zit ie op mij pc te knallen!
 
Ik weet wel dat als je een creamware kaart officieel koopt, je een unieke code erbij krijgt .. en ik meen dat als je een 2e hands kaart koopt je het een en ander moet veranderen bij creamware zelf ofzo met de registratie etc... maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen... misschien dat anderen het wel weten
 
voor zover ik me kan herinneren zitten er helemaal geen synths en fx plugins bij de elektra. Die zul je er apart bij moeten kopen. De keys die je erbij hebt zijn puur en alleen voor de creamware modular. Dus een elektra kaart kan standaard alleen de modular devices draaien. (net zoals een nord modular).

Als je meer wilt dan zul je al die plugins moeten kopen.
 
Ik weet wel dat als je een creamware kaart officieel koopt, je een unieke code erbij krijgt .. en ik meen dat als je een 2e hands kaart koopt je het een en ander moet veranderen bij creamware zelf ofzo met de registratie etc... maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen... misschien dat anderen het wel weten

klopt dat is inderdaad het geval maar die keyfile hebben we inmiddels voor al die devices!
Dus alle codes zijn ingeklopt! maar werken ho maar!

Kopen nou ja ik hoef ze niet te kopen. Maar er zitten toch standaard synths bij, kom op zeg zo'n kaart is niet goedkoop. Maar ik vindt het gewoon klote, maar iemadn een id? Om dit probleem met de mappen op te lossen het is dus ook de projects map etc die hij leeg laat!
 
Back
Top