Op deze manier begin ik de TR 909 te haten...

Exorbis

PhonoFiel
Lid sinds
25 november 2004
Berichten
122
Locatie
Den Haag
Ja natuurlijk viind ik de 909 wel tof, helaas ben ik niet bereid om de standaard 2e hands prijs te betalen voor een (geef toe) een redelijk achterhaald apparaat als je het vergelijkt met de buggy Jomox Xbase.

Normaal als je ergens een 909 spot waarop geboden moet worden, dan is er altijd wel een rijke lui's zoontje die er direkt €850 voor bied (zeg maar dag tegen je kans om op te bieden).
Nou, hier hebben we een grapjas met een 909 die er iets meer voor vraagt als indicatie prijs, ik heb zoeen gevoel dat hij niet veel wil afwijken van zijn richtprijs.... *zucht*

Een TR 909 te koop op MarktPlaats
 
Laatst gewijzigd:
Re: Op deze manier begin ik de TR 909 te haten...

Origineel geplaatst door Exorbis
Ja natuurlijk viind ik de 909 wel tof, helaas ben ik niet bereid om de standaard 2e hands prijs te betalen voor een (geef toe) een redelijk achterhaald apparaat als je het vergelijkt met de buggy Jomox Xbase.

Normaal als je ergens een 909 spot waarop geboeden moet worden, dan is er altijd wel een rijke lui's zoontje die er direkt €850 voor bied (zeg maar dag tegen je kans om op te bieden).
Nou, hier hebben we een grapjas met een 909 die er iets meer voor vraagt als indicatie prijs, ik heb zoeen gevoel dat hij niet veel wil afwijken van zijn richtprijs.... *zucht*

Een TR 909 te koop op MarktPlaats

Ik zou zeggen hou de verkoopthreadjes hier eens in de gaten, want regelmatig komen er 909's langs en die zijn volgens mij nooit direct weg en gaan ook niet weg voor € 1.500,-. Wie dat er wel voor geeft doet iets fout.
 
volgens mij kan je het gewoon niet hebben dat het niet 100% naar je zin gaat...dat er niet eentje voor 700 aangeboden staat in topstaat.

Je wil een 909 heel graag, maar je wil niet de gemiddelde 2e hands prijs betalen? too bad

geduld is een schone zaak!
 
Origineel geplaatst door trash
Snap de topic titel niet zo, je haat de 909 omdat die te duur word aangeboden?
==>
Origineel geplaatst door Exorbis
Ja natuurlijk viind ik de 909 wel tof, helaas ben ik niet bereid om de standaard 2e hands prijs te betalen voor een (geef toe) een redelijk achterhaald apparaat als je het vergelijkt met de buggy Jomox Xbase.

Origineel geplaatst door Sander02
volgens mij kan je het gewoon niet hebben dat het niet 100% naar je zin gaat...dat er niet eentje voor 700 aangeboden staat in topstaat.

Je wil een 909 heel graag, maar je wil niet de gemiddelde 2e hands prijs betalen? too bad

geduld is een schone zaak!

Nou, "heel graag" is wat overdreven uitgedrukt, ik zou het niet mis vinden inderdaad.
Het is meer dat op deze manier het langzamerhand een apparaat voor de elite's wordt, dus voor de minderbedeelden zeker uitgesloten.
Op zich allemaal geen ramp hoor, ik kan ook prima genoegen nemen met een Jomox Xbase !
 
Origineel geplaatst door Exorbis
==>




Nou, "heel graag" is wat overdreven uitgedrukt, ik zou het niet mis vinden inderdaad.
Het is meer dat op deze manier het langzamerhand een apparaat voor de elite's wordt, dus voor de minderbedeelden zeker uitgesloten.
Op zich allemaal geen ramp hoor, ik kan ook prima genoegen nemen met een Jomox Xbase !


He toch.
het leven is soms zwaar:D.
Waarom koop je die ene clone niet, staat een thread van op het forum.
Zo'n zelfbouw voor 300 euro meen ik.
 
Origineel geplaatst door Exorbis
Op zich allemaal geen ramp hoor, ik kan ook prima genoegen nemen met een Jomox Xbase !
voila!

waarom zou je nu ook een 909 moeten hebben, en als je er dan 1 hebt wat maak je dan? pcies, weer diezelfde meuk :)
weest blij met wat u heeft en haal er uit wat er in zit... be original!
 
okee je moet slikken als je wat koopt, maar het mooie van oud spul is dat het erg waardevast is. Dus als je hem verkoopt, krijg je precies de aanschafprijs terug. Als je het goed doet.

al vind ik 1500E voor een 909 wel wat veel...


R
 
Gewoon ff doorzoeken, totdat je er eentje voor maximaal 800 euro vindt. Overigens heriner ik mij een periode in het gulden tijdperk, dat er 2500 gulden of meer voor gedokt werd, ergens in de jaren 90. Misschien heeft de verkoper er dat ooit voor betaald ofzo.
 
Origineel geplaatst door 6 trak
voila!

waarom zou je nu ook een 909 moeten hebben, en als je er dan 1 hebt wat maak je dan? pcies, weer diezelfde meuk :)
weest blij met wat u heeft en haal er uit wat er in zit... be original!

Pcies,

En het begin van de zaak is het eind van het vermaak.

1 solution. Meeste lol heb je toch met je creaties en niet je apparaten.

Ik heb ze nl. allemaal de deur uit geflikkert.

Gewoon één goeie pc, een goed keyboard en een controller (veel knopjes).
 
Origineel geplaatst door sander
Gewoon ff doorzoeken, totdat je er eentje voor maximaal 800 euro vindt. Overigens heriner ik mij een periode in het gulden tijdperk, dat er 2500 gulden of meer voor gedokt werd, ergens in de jaren 90. Misschien heeft de verkoper er dat ooit voor betaald ofzo.

dat klopt, en 3000 heb ik ze destijds ook voorbij zien komen,maar ja dat was toen en niet nu. 1500 dat krijg je echt niet voor. 1100 is al stevig
 
Origineel geplaatst door astronaut
Meeste lol heb je toch met je creaties en niet je apparaten.

Ik heb juist enorm veel lol met m'n apparaten en volgens mij velen hier.
 
Origineel geplaatst door Exorbis
Het is meer dat op deze manier het langzamerhand een apparaat voor de elite's wordt, dus voor de minderbedeelden zeker uitgesloten.

Als ik jou was zou ik eens beter de prijzen in de gaten houden. 909's zijn de laatste jaren behoorlijk gekelderd in prijs. Ik heb er eens 1 verkocht voor 3250,- gulden. Was eind jaren 90. nu vind je ze voor pak em beet 900 tot 1000 euro. Gewoon nog een paar jaar wachten dus. 8o)
 
Origineel geplaatst door Arv
okee je moet slikken als je wat koopt, maar het mooie van oud spul is dat het erg waardevast is. Dus als je hem verkoopt, krijg je precies de aanschafprijs terug.

Die 909's zijn anders wel in betrekkelijk korte tijd gezakt van 1200 euro naar iets van 950.

Maar op zich heb je inderdaad wel gelijk dat je je nooit teveel een buil zult vallen met vintage-apparatuur. Dat is met de nieuwere gear wel anders. Zo heb ik bijvoorbeeld mijn toenmalige splinternieuwe K-Station voor 750 euro gekocht, twee maanden later was ie nieuw 500 eurootjes en uiteindelijk in een ruildeal omgerekend nog voor 300 van de hand weten te doen. En dat in een tijdsbestek van anderhalf jaar. :erm:
Heb er overigens wel veel plezier van gehad. :D
 
Origineel geplaatst door astronaut
Gewoon één goeie pc, een goed keyboard en een controller (veel knopjes).

uhh, ga je mond spoelen. Als er iets wel saai is, is dat het wel.
 
Back
Top