FutureLine Records zoekt Breaks-producers..

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Hoi allen,

Eind vorig jaar heb ik samen met de Longplayers een label opgestart genaamd FutureLine Records.
De 1e release is eind vorig jaar uitgekomen en binnenkort komen de 2e en de 3e eraan.

Van de 1e release zijn er 550 geperst en zo goed als allemaal verkocht. De distributie loopt via
TripleVision in Rotterdam en richt zich vnl. op de Engelse markt, maar komt ook in Nederland,
België, Duitsland, Spanje, Tsjechië etc.

Nu we even bezig zijn willen we kijken of we dingen wat groter aan kunnen pakken en willen we
ook andere artiesten ruimte geven om materiaal te releasen (voor bv. remixen van onze tracks of
natuurlijk eigen nummers).

Het genre is vnl. breakbeat/breaks (a la Meat Katie, Plump DJ's, Lee Coombs etc.) en dat is ook
de richting waar we artiesten voor willen spotten. Het moet vooral lekker energiek zijn en knallen...

Heb je interesse of wil je meer weten stuur mij dan een PB'tje en/of paas me een link van een MP3-tje.

Let op: we zijn niet op zoek naar mensen waar het alleen maar om het geld draait. We zijn op zoek naar
luitjes die toffe muziek maken en graag vinyl willen releasen en natuurlijk is alles wat er mee verdient
kan worden mooi meegenomen!

Oja, er is ook een site van FutureLine Records, alleen daar staat nog bar weinig op ;):
http://www.futurelinerecords.com
 
***UPDATE***

Out Now

FUR 002 by Longplayers
fur002.jpg


Zie ook de vernieuwde website met audio previews van de tracks
http://www.futurelinerecords.com
 
Hee trigg, post het ook ff op Dutch breakz mailinglist als je nog lid bent. Anders doe ik het wel. Komt daar ook weer eens een bericht.
 
Origineel geplaatst door sander
Hee trigg, post het ook ff op Dutch breakz mailinglist als je nog lid bent. Anders doe ik het wel. Komt daar ook weer eens een bericht.

ik ben al zeker 5 jaar geen lid meer, dus als jij dat zou willen doen graag! :)
 
die leadsound van katsu heeft wel wat weg van Rennie Pilgrem remix van emit/collect.

verders super stukkie werk :)
 
Back
Top