Midi patchbay

XL7tje

Ingeburgerd
Lid sinds
8 december 2004
Berichten
50
Ik heb een vraag over midi.

Momenteel heb ik een thru-box om mijn midikabels op aan te sluiten.

Als ik bijv op mijn masterkeyboard een cutoff gebruik en deze opneem via de sequencer tekent de sequencer mooi de curve tijdens het opnemen maar als ik dit bij één van mijn modules gebruik doet die dat dus niet. De module die dus van midi thru naar de midi in van de thru-box gaat net als al de andere modules.

Heb ik nu een midi patchbay nodig om dit wel te kunnen of een midi merger aangezien ik al een thru-box heb?

Ik vind het vrij verwarrend.

Graag dus een vergelijking thru-box/midi patchbay/midi merger om mij het een en het ander te verduidelijken.

Bedankt !!!

:halleluja
 
Jah, je had het natuurlijk zaterdag is kunnen testen als je zoals afgesproken om de nova was gekomen ........
 
Staat die functie op je module wel aan? ik weet niet over welke module je het hebt, FS1R/MicroQ, maar op de microQ moet je in ieder geval ergens de functie dat de knoppen CC's/sysex versturen en de parameters deze ontvangen eerst inschakelen...

midi dozen lijken me geen oplossing.
 
Ik heb het inmiddels gewijzigd en nu werkt het!

Thanks
Xl7

Origineel geplaatst door falafelbiels
Staat die functie op je module wel aan? ik weet niet over welke module je het hebt, FS1R/MicroQ, maar op de microQ moet je in ieder geval ergens de functie dat de knoppen CC's/sysex versturen en de parameters deze ontvangen eerst inschakelen...

midi dozen lijken me geen oplossing.
 
Back
Top