MPC 60 Versie 3.10 upgrade ?

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Beste Harold,

Ik heb zelf géén MPC, maar google is uw vriend! Binnen 1 minuut de handleiding te pakken, pagina 117 van het PDFje (poly mode)
http://www.rogerlinndesign.com/downloads/MPC60 V31 Manual _stock fonts_.pdf

Mischien kreeg je geen antwoord op de vraag omdat het in de handleiding staat? Veel succes ermee!

Ik had de handleiding al gedownload, maar schrok me een hoedje toen ik ontdekte dat deze gewoon bijna 300 pagina's was........Zoveel papier had ik niet meer in huis.........Ik wilde ém netjes uitprinten en bundelen.
Vandaar dat ik deze dus nog niet gechecked had....

Thanx in ieder geval weer voor de info.
 
Origineel geplaatst door Syntax Terror
Beste Harold,

Ik heb zelf géén MPC, maar google is uw vriend! Binnen 1 minuut de handleiding te pakken, pagina 117 van het PDFje (poly mode)
http://www.rogerlinndesign.com/downloads/MPC60 V31 Manual _stock fonts_.pdf

Mischien kreeg je geen antwoord op de vraag omdat het in de handleiding staat? Veel succes ermee!


Idem dus.........Ik had de handleiding al gedownload, maar schrok me een hoedje toen ik ontdekte dat deze gewoon bijna 300 pagina's was........Zoveel papier had ik niet meer in huis.........Ik wilde ém netjes uitprinten en bundelen.
Vandaar dat ik deze dus nog niet gechecked had........Inmiddels een vers pak papier in de printer gestopt en het complete spulletje uitgedraaid.


Thanx in ieder geval weer voor de info.
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Niet zo schreeuwen hoor met die capslock van je.....


Dat was meer frustratie en ongeduld van mijn zijde......Was zeker niet te bedoeling om te schreeuwen.
Ik ben veels te blij dat er hier mensen zijn met verstand van zaken die me kunnen helpen.
 
pffff...Gasten. Ik heb de manual gedownload en globaal doorgenomen en kan dus gewoon echt nergens iets vinden !

Het staat zowiezo ook niet op die blz. 117 zoals iemand hier al vertelde. (misschien heb jij de andere manual bekeken met OS versie 3.10?)

Affijn nog steeds hetzelfde probleempje met het afspelen van samples dus.

Bij de MPC's 1000 & 2000 van maatjes van me, kun je dit volgens mij dus naar wens instellen bij Polyfonie.
Ik kan echter nergens een menu'tje vinden over polyfonie ?

Als het hier niets mee te maken heeft, maar ik moet het zoeken in triggeren van de smaple ....kom ik er ook nog steeds niet uit.

Ik mag van iemand hier niet schreeuwen met Capslock....Maar hier komt íe toch weer.............HEEEEEEELLPP !@!!!!!@@~!!@^^!!
 
Hey maar met wat voor samples/programs werk je?
Zijn het samples/programs die je bij de MPC erbij kreeg of
is het eigen brouwsel?

Als het meegeleverde samples/programs zijn zou ik even van
de "scratch" af beginnen, dus zelf een aantal samples opnemen
en een program maken....
 
'open window' 'open window' 'open window' .... of zit die toets niet op de mpc60 ?
 
Origineel geplaatst door mecanoiz
'open window' 'open window' 'open window' .... of zit die toets niet op de mpc60 ?


Das de MPC2000XL....
 
Origineel geplaatst door mikemix
Das de MPC2000XL....

Klopt....deze toets zit niet op m'n MPC60.

En voor de duidelijkheid.......Zelf gesampled materiaal.
Jeweetwel.....een bassdrum, een kick, een snare.....een basslijn




Gaat nu echt niemand mij dit uit kunnen leggen ?
 
toch pagina 117.....

toch pagina 117.....

.....ik had het binnen 2 minuten gevonden, beter eerst ff goed zoeken denk ik.... staat op pagina 117 van de manual, let wel dit is pag 123/123 van het pdf filetje, alles over je probleem....
succes ermee!;)
 
Re: toch pagina 117.....

Re: toch pagina 117.....

Origineel geplaatst door hisolid
.....ik had het binnen 2 minuten gevonden, beter eerst ff goed zoeken denk ik.... staat op pagina 117 van de manual, let wel dit is pag 123/123 van het pdf filetje, alles over je probleem....
succes ermee!;)


Dan heb ik blijkbaar een ander PDF-je dan jij....want ik zie het echt niet.

Ook niet op pagina 123

Copy/Paste het stukje tekst waar volgens jou de uitleg in staat dan hier in ?

Sorry ....maar ik zie het gewoon echt niet staan..........
 
shit...

shit...

je hebt gelijk, grote bek ook gelijk..... maar goed ik heb net in de goede mmanual gekeken en ik denk dat je ff naar pag 133 van de pdf moet gaan daar staat iets over editen van bestaande samples, daar zag ik iets over DOUBLE PLAY en ALSO PLAY , ik denk dat hier je oplossing bij zit, over poly en mono samples staat inderdaad niks....
nogmaals succes
 
Misschien moet je je vraag even op www.mpc-forums.com stellen. Daar zitten sowieso meer MPC gebruikers dan hier en ik denk dat je daar redelijk snel je antwoord moet kunnen halen. Eventueel met de zoekfunctie aldaar.
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Misschien moet je je vraag even op www.mpc-forums.com stellen. Daar zitten sowieso meer MPC gebruikers dan hier en ik denk dat je daar redelijk snel je antwoord moet kunnen halen. Eventueel met de zoekfunctie aldaar.

Ik zit vanaf morgen een week in Duitsland voor m'n werk.....Helaas zonder MPC.....Kan dus ook nix meer proberen.

Thanx voor alle moeite en tips so far.............Ik hoop dat ik er uit kom en zoniet dan kom ik er op terug............
 
Origineel geplaatst door Harold
Ik zit vanaf morgen een week in Duitsland voor m'n werk.....Helaas zonder MPC.....Kan dus ook nix meer proberen.

Thanx voor alle moeite en tips so far.............Ik hoop dat ik er uit kom en zoniet dan kom ik er op terug............

Waarom bel of mail je de vorige eigenaar anders niet gewoon even? Die moet dat toch zo kunnen uitleggen?
 
Origineel geplaatst door Harold


Nu ik toch bezig ben.............hoe krijg ik die polyfonische instelling uit ?
Als ik nu een pad indruk om een sample af te spelen, en ik druk 2 of 3 keer achter elkaar............Dan speelt íe die sample dus ook 2 of 3 x door elkaar heen...........Zwaar irritant.
Ik wil gewoon dat als ik de 2e x op de pad druk, dat íe het afspelen van de 1e x drukken afbreekt....Snapjemenog ?

Upgraden naar 3.10 (hehe). In het oudere OS (2.xx) helaas alleen maar polyfonie....

TIP: bel Music Houde in Utrecht eens voor die upgrade PROMs
 
Origineel geplaatst door Wolf Blitzer
Upgraden naar 3.10 (hehe). In het oudere OS (2.xx) helaas alleen maar polyfonie....

TIP: bel Music Houde in Utrecht eens voor die upgrade PROMs


....Ik was er al bang voor..............Ik zal zo gelijk die Music House és bellen......
 
Hee Wolf Blitzer................Thanx voor de tip man ! Die mannen daarzo bij Music House lijken me te kunnen helpen.
 
Kijk kijk..Ik krijg net een belletje dat ik m'n MPC weer op kan halen met OS 3.10 er op !

Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd...........
 
Yo Mikemix...........Ik was voor een paar tientjes klaar man !

Echt een superzaak !!! Ze hebben die OS 3.10 op m'n oude proms geburnd..........
 
Back
Top