Voorstel voor contest: "Maak een 'verboden' cover"

Naar aanleiding van al die hardcorekick-threads hier op het forum had ik vorige week ook weer eens zin om wat hardcorekicks te bouwen.. Alleen was ik die dag ook nogal in een flauwe stemming omdat ik de dag ervoor de nodige koude paters :mega: naar binnen had gewerkt, dus echt iets serieus is het niet geworden.. Misschien dat het in dit topic past haha, het is een soort 'cover' geworden die nergens naar klinkt, beter zonder kater muziek maken 8~

Kulikitaka Ti

:okdan: vooral hoe ie op een gegeven moment totaal uit de hand loopt, geweldig! En die gast probeert net voordat de lead erin komt nog "Oi-oi-oi..." maar het mocht niet baten, BEUKEH!! :D
 
Zoiets?

*trekt alvast brandwerend pak aan*

;-)

:D hehehe, maar 't kan uiteraard erger..

(denk aan skihut house versie, NederHop versie, Palingpop versie, etc..)
 
Vooruit, eentje uit de oude doos van pandora dan maar. Ff afstoffen voor gebruik..:okdan:
 

Attachments

  • 2_KK - One more time.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 116
wil je zeggen dat je hem eigenlijk best lekker vindt zo? :P

Dat gaat nou ook weer wat ver... :D
 
Dit blijft in mijn hoofd na galmen! }:|

ik zou de hele sex pistols plaat zo wel willen horen..en ook Heroes van de Stranglers...enzvoort..
 
als je griep hebt lijk je net billy corgan. :D
 
...een Afrojack achtige versie van het Wilhelmus zou leuk zijn.... lekker hectisch met allerlei wilde shit en over de top zooi er in :-)
 
die is er toch al als 538 Koninginnedag jingle?

Oh dat Kan best :D
Ah, ik luister geen FM stations meer btw.. De hele dag reclame met af en toe een uitgemolken plaat of dj met slap gelul ertussendoor..

Damn.. de 3fm programmering van vroegah met elke dag een andere omroep was echt 10x beter. AVRO op maandag, VPRO op woensdag, TROS op donderdag en Veronica op vrijdag..
 
Nou, vooruit dan maar:

Al bekend bij sommigen:

KLIK
 
Back
Top