House: eigen productie

Roel Saphire

Nieuwkomer
Lid sinds
23 december 2004
Berichten
14
Locatie
Vlaardingen
Laatst gewijzigd:
Ik vind ze beiden erg saai. Wat meer variatie zou geen kwaad kunnen. Wel gefeliciteerd met je release.
 
gefeliciteerd!

1ste nummer:
Een lekkere feel, er gebeurt vrij weinig maar dat stoort niet echt. Vind em wel erg kabbelend...

2de nummer:
Zelfde verhaal als bij de 1ste, maar hij lijkt wel niet gemastered, tis natuurlijk een mp3'tje maar ik keek even naar het volume van 0-20K, volgens mij had je nog iets meer uit de mix kunnen halen.
 
Allereerst bedankt....

En wat het masteren betreft.
Tracks zoals ze hier staan zijn inderdaad nog niet gemasterd. en het is ook een lage kwaliteit mp3 aangezien het niet de bedoeling is dat mensen m gaan gebruiken om mee te draaien. Het is meer om een indruk van de soort muziek te geven.

Maar dat is allemaal goed gekomen we hebben m deze week op plaat gekregen en hij klinkt echt goed.

Roel
 
ik vind ze allebei eigenlijk wel lekker...niet super..maar ik zou niet gillend weglopen. ze klinken wel goed in hun genre.
succes met je plaatje.:okdan:
waarom ben je bang dat mensen 'm gaan jatten/draaien?
 
Re: House: eigen productie

Origineel geplaatst door Roel Saphire
Gemaakt onder de naam Stuccato Fusion samen met Francesco Pico.
Is mijn eerste release, dus ook heel spannend.


ik verklaar deze release tot heilige release :D
 

Attachments

  • ratzinger-paus_tcm44-164928.jpg
    ratzinger-paus_tcm44-164928.jpg
    23,8 KB · Bekeken: 81
Origineel geplaatst door cirkelzaag
ik vind ze allebei eigenlijk wel lekker...niet super..maar ik zou niet gillend weglopen. ze klinken wel goed in hun genre.
succes met je plaatje.:okdan:
waarom ben je bang dat mensen 'm gaan jatten/draaien?

dank je cirkelzaag

Ik vind sowieso dat mensen de track moeten kopen als ze m goed vinden, zo blijven artiesten hun brood verdienen.
downloaden voor thuisgebruik vind ik prima, maar aangezien er tegenwoordig veel met cd's gedraaid wordt.
En het is ook niet cool voor het label als een plaat die nog niet uit is ergens op goeie kwaliteit gewoon te downloaden is.
Als je de track in deze kwaliteit in een club opzet hoor je dat gelijk.
 
gefeliciteerd.:okdan:

2 goede plaaten voor in de club, (waarschijnlijk ben je zelf ook dj)daar worden zeker dansmoves op gemaakt!
 
lekker om snoeihard in de auto aan te zetten en ff te gassen op de snelweg.....ook op de dansvloer zal dit nummer zijn werk doen, kortom lekker plaatje. Doet me trouwens denken aan de ouderwetse plaatjes van zo'n 15 jaar terug en daar hou ik wel van
 
Tjee, Francesco Pico. Die ken ik wel van cafe sol.
Die draaide altijd van dit soort saaie house waardoor de dance vloer binnen no time leegliep.

Ik weet niet hoor maar dit klinkt precies hetzelfde als een paar jaar geleden.
Supersaaie house, wel goed in elkaar gezet maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
 
ik dacht eerlijk gezegd ook dat we deze tijd gehad hadden..
Overigens zeker gefeliciteerd :biertje:
het blijft natuurlijk maar gewoon mijn mening.. maar van dit soort platen zijn er zo ontzettend veel.. een paar jaar geleden moest je bij rushour 20000 van dit soort platen luisteren voor je een dansvloerplaat tegenkwam.. Elke plaat heeft natuurlijk een plek in een set, maar je moet wel flinke skills hebben om dit opzwepend te houden vind ik.. no offense, ieder zijn meug
 
Origineel geplaatst door dj discodeluxe
in ibiza hoor je op de terrassen nix anders dan dit..

een goed teken dus.

Hoe lang geleden dan? En zo ja waar dan op Ibiza?
Ik hoor over het algemeen de wat melodische loungie achtige dingen daar op de terrassen.
Ik zou helemaal gek worden als dit soort platen overdag in het zonnetje op een terrasje worden gedraaid.
Daar is het de muziek ook niet voor.

Toevallig ken ik francesco en eerlijk gezegd vind ik wat ik van hem ken over het algemeen ook oersaai.
Ik vind het echt wel een aardige jongen overigens.
Hij heeft ongeveer 3 jaar geleden een remix gemaakt van een nummer van ons en ik was behoorlijk teleurgesteld.

Het hele originele nummer was nergens te bekennen. Ik dacht eerst van, het zal wel zo horen totdat ik de wat bekendere dj's leerde kennen die mij vertelden dat die remix nergens op sloeg.
Dat gevoel had ik toen ook al.

Overigens kwam ik ook af en toe in de sol en inderdaad als hij draaide dan werd het wel erg snel leeg op de dansvloer.
Maar dat kan volgens mij ook niet anders met dit soort monotone platen.
Mensen willen een herkenbaar iets horen of het nou commercieel is of niet.

Ik denk niet dat je hier veel van zal verkopen. Het lijkt me heel erg sterk en eerlijk gezegd hoop ik ook dat jullie in de toekomst wat meer aandacht gaan besteden aan melodielijnen ipv saaie clichematige bas en drumachtige loops.
Nu hoor ik absoluut geen verschil met de francesco van 3 jaar geleden en nu.
Dus progressief zullen we het maar niet noemen8)
 
'rock yo body' is een vette track. ik zou hem kopen als ik hem zou tegen komen in een techno zaak :dj: ... een goed plaatje om je dj set mee op te bouwen.
Mooie drumprogrammatie

De tweede vind ik wat minder... zou een degelijke b-kant voor 'rock yo body' zijn ;)



'rock yo body' staat alvast op mn hd 8~ (man, wat is die track vet!! super!)
edit: kheb hem net ff gemixt met een stevige Tortured van Umek en dat swingt en grooved stevig! :dj:
Als het enigzins nog mogelijk is: Hij mag een paar BPM´s sneller. Hij klinkt ook wat dof en leeg tegenover mn andere platen. Dat kan ook de mp3 conversie zijn uiteraard.. Alhoewel dat de kick er goed doorkomt.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Errol
Hoe lang geleden dan? En zo ja waar dan op Ibiza?
Ik hoor over het algemeen de wat melodische loungie achtige dingen daar op de terrassen.
Ik zou helemaal gek worden als dit soort platen overdag in het zonnetje op een terrasje worden gedraaid.
Daar is het de muziek ook niet voor.

Toevallig ken ik francesco en eerlijk gezegd vind ik wat ik van hem ken over het algemeen ook oersaai.
Ik vind het echt wel een aardige jongen overigens.
Hij heeft ongeveer 3 jaar geleden een remix gemaakt van een nummer van ons en ik was behoorlijk teleurgesteld.

Het hele originele nummer was nergens te bekennen. Ik dacht eerst van, het zal wel zo horen totdat ik de wat bekendere dj's leerde kennen die mij vertelden dat die remix nergens op sloeg.
Dat gevoel had ik toen ook al.

Overigens kwam ik ook af en toe in de sol en inderdaad als hij draaide dan werd het wel erg snel leeg op de dansvloer.
Maar dat kan volgens mij ook niet anders met dit soort monotone platen.
Mensen willen een herkenbaar iets horen of het nou commercieel is of niet.

Ik denk niet dat je hier veel van zal verkopen. Het lijkt me heel erg sterk en eerlijk gezegd hoop ik ook dat jullie in de toekomst wat meer aandacht gaan besteden aan melodielijnen ipv saaie clichematige bas en drumachtige loops.
Nu hoor ik absoluut geen verschil met de francesco van 3 jaar geleden en nu.
Dus progressief zullen we het maar niet noemen8)


waarzo in ibiza city ? by mar y sol
wanneer ? 1 jaar geleden
 
Re: House: eigen productie

Origineel geplaatst door Roel Saphire
Gemaakt onder de naam Stuccato Fusion samen met Francesco Pico.
Is mijn eerste release, dus ook heel spannend.
Plaat zal half mei in de platenzaken terecht gaan komen.

Hee Roel! Alles goed? Veel succes met je platen, als ik er een teKno remix van moet maken hoor ik het wel! }:|
Spreek je binnenkort wel weer!


Pfff. platen met 2 aa's...., ff gefixed, tis laat :gaap:
 
Re: Re: House: eigen productie

Re: Re: House: eigen productie

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Hee Roel! Alles goed? Veel succes met je platen, als ik er een teKno remix van moet maken hoor ik het wel! }:|
Spreek je binnenkort wel weer!


Pfff. platen met 2 aa's...., ff gefixed, tis laat :gaap:

Om een remix te maken van een bestaand nummer moet dat nummer wel een thema hebben toch?
En volgens mij is er geen enkel thema te bekennen of te herkennen.
 
Wel boeiend om te lezen.....

De een vind het helemaal niks, en de ander vind m vet... tja smaken verschillen nou eenmaal
En ik vind niet dat er altijd een thema in een plaat hoeft te zitten... Dit zijn echte dj plaatjes vind ik.
doormixers hoe je het ook wilt noemen. Ik ben er iig erg blij mee..... ;)

Wel allemaal onwijs bedankt voor jullie eerlijke mening.

Ik heb trouwens toch echt een paar vette sets van francesco mee mogen maken in de sol, vind m absoluut alles behalve saai.
maar ook dat is omdat het je stjil moet zijn he.

voor Ilja, ja man we moeten nog steeds een tekno plaatje maken he?

8)
 
Back
Top