[Roland] SH-101 info aub over cv/gate.

Als hij hij hem niet had gekocht was hij van mij ik was de 2 de
die langs wilde komen. En na een week weer weg dacht niet
elkelt als ik een ander kleurtje vind en dan denk ik er ook
nog een paar maanden over
 
Als je een 101 in een andere kleur vind meteen Johnny bellen. Hier op het forum zit iemand met een rode... *zucht* Ik heb hem al een paar gevraagd hem te verkopen, maar helaas. Logisch natuurlijk.
Maar ik kan je aan raden niet te wachten tot je een kleurtje tegenkomt. Die zijn namelijk belachelijk duur (alleen sukkels met veel geld willen ze) en ze zijn qua sound identiek.
 
Ruilen tegen mijn grijze 101 en een 606 of iets anders uit mijn gearlist? Of geld?
 
Nee sorry, die 101 is wel mijn favoriet van alles wat ik heb. Die zal ik persoonlijk begraven op de dag dat hij sterft. Een plekje is inmiddels gereserveerd.

Ik vroeg me eigenlijk alleen meer af wat die dingen waard zijn tegenwoordig. Die gekleurde althans. Ik heb de mijne gekocht in 1994 (of 1993, even de draad kwijt) voor 850 gulden incl. midi-cv converter van Doepfer.
 
Laatst gewijzigd:
voor het afgelopen nieuw jaar stond er een in Schiedam
voor 500 piek kleur blauw +handleiding dachtna en keek
weer en weg en wie hem heeft mag boost weten u j
 
damn! Kijk zoiets wil ik nu eens een keertje tegenkomen!
 
johnny als ik er een vind en ik kan hem niet ophalen
dan hoor je van me en sukels met veel geld zijn slim
blowen niet meer !!!
Zo kwam ik een keer moog memory tegen voor 1000 E
op een nl site klikte hem weg en niet meer terug kunnen
vinden
 
Origineel geplaatst door BCA303
...
Ik vroeg me eigenlijk alleen meer af wat die dingen waard zijn tegenwoordig. Die gekleurde althans. Ik heb de mijne gekocht in 1994 (of 1993, even de draad kwijt) voor 850 gulden incl. midi-cv converter van Doepfer.

ik vind dit altijd wel een makkelijke site om ff te kijken wat iets ongeveer waard is:

Prepal average used gear prices


maar prijzen van gekleurde 101's staan er denk ik niet bij...
maar wat kost een spuitbus tegenwoordig nog?? ;)


Origineel geplaatst door JohnnyBusca
...Ruilen tegen mijn grijze 101 en een 606 of iets anders uit mijn gearlist? Of geld?

wil je die 606 niet verkopen? ruilen tegen leuro's?? want ik kan nooit afscheid nemen van me schatjes...
 
Back
Top