• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH-101 + Kenton Pro Solo & Electrix Warp Factory

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Ik ga de boel een beetje inkrimpen hier dus er mogen 2 hele mooie instrumenten de deur uit.

- Roland SH-101. Gezien zijn leeftijd in nette staat. Enige kleine mankement is dat de bender niet werkt. Schijnt vaker voor te komen en omdat alle bender functies ook via andere andere sliders te bedienen zijn is dit voor mij nooit een issue geweest. Komt met Kenton Pro Solo MIDI - CV converter en uiteraard de adapters. Vraagprijs voor Synthforumleden: 975,-

- Electrix Warpfactory. Werkt 100%. 1 rackoor is wel beschadigd en 2 knoppen zitten krasjes op, maar gezien dat ding gebouwd is als een tank merk je daar niks van.
Mag voor synthforumleden wel weg voor 130,-

Ruilen sta ik zeker ook voor open. Met name geinteresseerd in eurorack maar ik sta ook open voor andere leuke dingen als goede drumcomputers en of leuke poly bakken. Mono synths ben ik wel genoeg in voorzienl.
 
De Electrix Warp Factory is gereserveerd en zeer waarschijnlijk verkocht aan een forumlid bij mij uit de buurt.
Voor de SH-101 is een hoop interesse. Ik wacaht even wat daar uit komt.

Wel ben ik nog op zoek naar een Cyclone TT-303 V1. Liefst ruilen tegen mijn Aluminium Xoxbox. Iemand die een Bass Bot versie 1 heeft die weg mag?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top