• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TB-303 Bassline/ Kenton Pro Solo/ Dtronics Midi-Sync

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

aperture360

Nieuwkomer
Lid sinds
3 mei 2009
Berichten
2
Ik heb een Roland TB 303 te koop die in goede staat is(Verf is een beetje afgesleten rond de potmeters). Werkt perfect (Vorig jaar nog nagekeken bij een Roland Service Centre).

Deze TB 303 is klaargemaakt om te gebruiken met de Kenton Pro "MIDI to CV converter", waarmee de 303 bespeelbaar is via een MIDI keyboard en je kan ook zo in een (software-) sequencer je patterns programmeren.

Om de inwendig geprogrammeerde patterns synchroon te laten lopen met een sequencer is Dtronics "Midi to sync + CV converter".

Alle benodigdheden zijn bijgeleverd zoals de nodige voedingsadaptoren en kabeltjes (Behalve de Kenton Pro Solo heeft geen adaptor, maar is niet moelijk te vinden).

Om informatie te vragen en fotos mag je me uiteraard mailen of bellen.

De vraagprijs is 1400 euro, maar ik sta open voor andere redelijke boden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top