Aloha

Zji

Stamgast
Lid sinds
31 december 2004
Berichten
139
Hallo,

Laat ik me ook maar eens voorstellen.
Ik ben Gijs Pouwels, geboren op 27 augustus 1989 en woonachtig in Noord-Brabant.
Ik ben nog nieuw op het gebied van synthersizers/studio's/opname enzo, maar vrijdag aanstaande komt mijn eerste digitale piano binnen (Roland RD-300SX). Daarnaast zijn is over een paar dagen waarschijnlijk alle apparatuur voor mijn studiootje binnen. Nou ja, 'mijn', eigenlijk van mijn moeder (ze is componiste), maar dus ook van mij.. :D

Ik speel een jaar of 6 piano en kan verder een beetje drummen en een kleiner beetje bassen. Ik zat in een Pop/Rock bandje ('Just Married'), maar dat is pas gestopt. Binnekort hoop ik met een nieuwe band te beginnen, meer Funky, Jamiroquai-achtig, dat soort dingen. Daarnaast ben ik graag bezig met een beetje ontwerpen (websites etc.).

Ik luister graag naar verschillende stijlen muziek; Funk, Hip-Hop, (sommige) Rock, 'Groove' (of 'House, hoe het nou mag heten), Drum & Bass en voor de rest eigenlijk van alles wel wat, als het maar lekker klinkt. :)

Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Tot nu toe is het forum al erg raadzaam geweest, en dat zal het hopelijk (en waarschijnlijk) nog wel vaker worden..

Groet,

Gijs
 
aloha2_bf16.gif
 
Back
Top