JP8080 gevraagd!

Status
Please reply by conversation.

Rolf

Ingeburgerd
Lid sinds
27 juli 2002
Berichten
29
Locatie
Amersfoort
Hallo!

Even een vraagje. Heeft er toevallig iemand van jullie een idee waar ik de Roland JP8080 (2e hands uiteraard) kan kopen?

Mzzl,

Rolf
 
marktplaats.nl
interface.nl
ebay.nl

:slotje:
 
De "waar kan ik een ... kopen mag ook wel in de faq ;)
 
jeetje doe niet zo lullig luitjes ;)
 
even voor de modjes... waarom wordt dit niet verplaatst naar GEVRAAGD in plaats van dat het in AANGEBODEN staat???

zomaar een ideetje?!!
 
Origineel geplaatst door Roel
even voor de modjes... waarom wordt dit niet verplaatst naar GEVRAAGD in plaats van dat het in AANGEBODEN staat???

zomaar een ideetje?!!

Rustig, tis 25 graden ik zit hier met een :biertje: en we zien ook wel eens wat over het hoofd...
 
Klopt, 4 street is als het goed is overgenomen door tach & tally. Trouwens, als ik me niet vergis hoort Studio de Dijk ook bij hun. Of zij horen bij Studio de Dijk.
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb wat emails uitgesteld met de vraag of ze misschien inderdaad nog te koop staan. Alleen als Tach Tally inderdaad "hetzelfde" bedrijf is als 4Street dan is hij wellicht al verkocht. Heb afgelopen week nml. al naar Tach Tally gebeld.

In elk geval bedankt voor het meedenken! en mocht er nog iemand zijn met suggesties, laat het vooral weten.

Rolf
 
Hoi Rolf, ik heb net de occasionlist bekeken van 4street, en er staat inderdaad een JP8000 voor 1075 Euro. Het kan aan mij liggen maar ik vind het behoorlijk aan de prijs. Ik weet niet hoe hard je de JP nodig hebt maar ik zou nog effe verder kijken. Heb de mijn een half jaar geleden tweedehands gekocht voor 700 Euro.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top