nieuwe aphex analord ..

Die crappy verpakking is idd een beetje lame ja, en die map neem je niet echt gemakkelijk mee in je platenkoffer. D'r had best een witte hoes bij gemogen, als het dan toch goedkoop moet.
 
Hier een stukje lisbon acid :)
 

Attachments

  • afx - lisbon acid.mp3
    881,2 KB · Bekeken: 79
En een stukje Pitcard :)
 

Attachments

  • afx - pitcard.mp3
    788,4 KB · Bekeken: 70
Ik loop de laatste tijd echt m'n nagels op te vreten bij het luisteren van Analord 10. Die twee tracks zijn zo subliem. Zullen ze deze tracks nog een keer uitbrengen of moet je dan echt 300 euro gaan bieden op ebay.

Aan de ene kant kennen we RDJ en is de kans groot dat de plaat nogmaals wordt uitgebracht, maar toch twijfel ik eraan. Nr. 10 is natuurlijk alleen via z'n mailinglist verkocht (in eerste instantie) dus het zou een beetje stom zijn om je vaste crew (zeg maar) veel geld te laten betalen wat uiteindelijk alleen voor een neplederen map met wat goude viltstift is.

Zal ik dan toch zoveel geld moeten gaan sparen?!?!

Hoe dan ook, ik ben echt blij met deze serie. Klinkt echt lekker!
 
Origineel geplaatst door dsil
Ik loop de laatste tijd echt m'n nagels op te vreten bij het luisteren van Analord 10. Die twee tracks zijn zo subliem. Zullen ze deze tracks nog een keer uitbrengen of moet je dan echt 300 euro gaan bieden op ebay.

Aan de ene kant kennen we RDJ en is de kans groot dat de plaat nogmaals wordt uitgebracht, maar toch twijfel ik eraan. Nr. 10 is natuurlijk alleen via z'n mailinglist verkocht (in eerste instantie) dus het zou een beetje stom zijn om je vaste crew (zeg maar) veel geld te laten betalen wat uiteindelijk alleen voor een neplederen map met wat goude viltstift is.

Zal ik dan toch zoveel geld moeten gaan sparen?!?!

Hoe dan ook, ik ben echt blij met deze serie. Klinkt echt lekker!

Ik kan me herinneren dat ik gelezen heb dat ze Analord 10 opnieuw releasen als alle delen uitgebracht zijn, maar dan zonder die speciale map, dus als gewone release :)

Van watmm.com:
"Analord 10 will be made available mid-year as a regular release. It is unknown if the tracks will be the same or not."
 
7 heb ik alleen vluchtig gehoord, en vond ik niet echt super, maar 8 is weer helemaal top!. PWSteal.Ldpinch.D :halleluja is een heerlijk vrolijk nummer, en W32.Deadcode.A zit zo vet in het laag. Geweldig!:okdan:
 
tot hoever gaat de serie, hoeveel vakken zitten er in die map?
ik heb nl net deel 11 opgehaald maar daar dat is geloof ik eigenlijk 10B?
 
Origineel geplaatst door chielos
tot hoever gaat de serie, hoeveel vakken zitten er in die map?
ik heb nl net deel 11 opgehaald maar daar dat is geloof ik eigenlijk 10B?
Zijn we al zo ver? 't Wordt tijd dat ik weer es naar de platenwinkel ga! :)
 
Origineel geplaatst door chielos
tot hoever gaat de serie, hoeveel vakken zitten er in die map?
ik heb nl net deel 11 opgehaald maar daar dat is geloof ik eigenlijk 10B?

Hoe is die? Ik moet hem nog even bestellen ook, dan heb ik alles compleet. Vind het een hele goeie serie over het algemeen. Niet alles vind ik even sterk, maar zeker een dikke voldoende.
 
Ik heb ze nu ook allemaal tot en met 11 op plaat. En ik vind 8 toch het vetste. Echt een beetje club.
 
maar jij hebt dus ook deel 10 thuis?

Origineel geplaatst door mOkBor
Ik heb ze nu ook allemaal tot en met 11 op plaat. En ik vind 8 toch het vetste. Echt een beetje club.
 
Op Boomkat.com staat Analord 10 in de voorverkoop lijst. Dit is een gewone versie zonder de verzamelbox, maar wel een picture disc met het bekende Aphex Twin logo :)

http://www.boomkat.com/item.cfm?id=17966

Ik heb alle Analord delen behalve deel 10 en vind ze eigenlijk allemaal wel goed met o.a. deel 5 en 8 als uitschieters.
 
Ik heb nog 3,4,5 liggen hier volgens mij.

Ik vind er geen hol aan...de gemmidelde Sander productie steekt er moet voet en nek bovenuit :D


Enfin, als mensen die plaatjes nog zoeken...
 
Laatst gewijzigd:
Even gechecked...ik heb hier 1 tmt 4 liggen. Dus niet 5...

Ik had die dingen alleen gekocht voor dat leuke MC4 plaatje :D
 
Origineel geplaatst door smackos

Ik vind er geen hol aan...de gemmidelde Sander productie steekt er moet voet en nek bovenuit :D

Daar kan ik me volledig in vinden.

Muziek moet klinken als muziek en niet als wiskunde :)
 
Back
Top