Moog Voyager RME

De Moog Voyager bestaat nu ook in een 19" 5U Rack Mount Edition.

attachment.php

Komt Moog met een Voyager in een Rack? Of een Desktop voyager? Met een Voyager lite,The Electric Blue?
 
Last edited by a moderator:
Sorry hoor, maar dit ding is een portie lelijk... Gadverdamme... Dat blauwe is echt zielig.
 
Origineel geplaatst door n0_key
Sorry hoor, maar dit ding is een portie lelijk... Gadverdamme... Dat blauwe is echt zielig.

da's waar ok, dat vergat ik nog: hij heeft dat van die jubilieum uitgave hè? inderdaad spoeglelijk.
 
Origineel geplaatst door n0_key
Sorry hoor, maar dit ding is een portie lelijk... Gadverdamme... Dat blauwe is echt zielig.

mee eens....hij ziet er niet uit....
 
Origineel geplaatst door n0_key
Sorry hoor, maar dit ding is een portie lelijk... Gadverdamme... Dat blauwe is echt zielig.

Ik vind 'm super, super mooi.. dat is toch een instrument dat je nauwelijks aan durft te raken..
 
Die Voyager Anniversary Edition vond ik al foeilelijk. Ik heb zelf een Performers Edition met blue backlit wheels. Die blauw verlichte plexiglas wheels zijn nog wel ok maar je hele paneel blauw verlicht en dan ook nog zo'n anniversary emleem op de zijkant van de kast. Ik dacht dat Moog met de Anniversary Edition onze esthetische kwetsbaarheid al wel voldoende beproefd had maar die Rack Mount Edition is pas echt een schop recht tussen de benen zeg!! oei oei oei!

Vooral die lichtblauwe accenten zijn echt pijnlijk. De technische evolutie van de mini lijkt tevens de esthetische devolutie van de mini. Wat zal het volgende thema van oom Bob worden? Hebben jullie nog wilde fantasieën over mogelijke edities?
Ik zat zelf te denken aan de MiniMoog TCE, of liever gezegd The Country Edition: een ruw geschaafd, met leer beklede minimoog met knoppen van chroom en een brandmerk van Dolly Parton op de zijkant.

De MiniMoog is een echte melkkoe geworden. Kan Mooooooooo'g niet beter frontjes gaan verkopen voor de Voyager?! Dan kan iedere muzikant zelf bepalen hoe zijn dreammachine er uitziet.
Voor zo'n kostbaar instrument vind ik het best belachelijk dat de stofhoes er niet gratis bij zit. Ook de software editor moet appart gekocht worden. Jammer hoor!! Moog was ooit ......
 
als je ooit echt gaat terugverlangen naar vroegah, kan je je performer edition met me ruilen voor een mooie echte eerlijke oude mini!
 
:erm: O ja..
"Product pictured above includes optional wood handles which can be purchase from the web or a dealer for $69. The product ships with rack mount hardware."


Pfff, bij de Virus zijn ze tenminste inbegrepen!! :duivels:

Trouwens de Voyager staat op de site onder 't kopje Minimoog, dus 't IS een ECHTE Minimoog. :D
 
Wat zijn nu de grote voordelen van zo'n Moog Rack t.o.v. een Studio Electronics SE1x?
 
Origineel geplaatst door Breed
Wat zijn nu de grote voordelen van zo'n Moog Rack t.o.v. een Studio Electronics SE1x?

Een SE1x is geen Moog. Het geluid komt aardig in de buurt maar haalt het niet.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de SE1x een verkeerde keuze zou zijn.
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
als moog nou ook eens nieuwe modulars zou gaan maken...

Dan zou niemand ze kopen ben ik bang.
Er zijn al zo veel modular producers en die verdienen ook geen dikke boterham.
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
als moog nou ook eens nieuwe modulars zou gaan maken...

En dan maar weer wachten op de Anniversary Edition?! ;)
 
moog 3C 2005 edition !

40 stemmig polyfoon en met presets !
en natuurlijk fancy blauwe lampjes en houten zijkanten die je er los bij moet kopen...
 
Juist mooi die blauwe gloed over je display..
ook handig voor live denk ik..in donkere ruimtes dus.
Ook heel ok qua studio piece ...een echte aandachtrekker..alleen die prijs..pffff. tis wel echte een luxe artikel dit.!
De rack kopen lijkt me een beetje een gare move. een minimoog moet toch gewoon een mini klaviertje hebben..da's nou juist zo vet aan de kleine analoge bakkies!:)
 
Origineel geplaatst door Lacrosse
Een SE1x is geen Moog. Het geluid komt aardig in de buurt maar haalt het niet.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de SE1x een verkeerde keuze zou zijn.

Ik heb een se-1x en ik heb een minimoog voyager gehad.......het groote verschil is dat de attack veel sneller is op de mini daarom heb ik nu ook een snappyfacation laten doen op me se-1x.....en de mini klinkt directer 'recht in je bek'......de se-1x is smoother en naar mijn oren klinkt hij mooier......maar goed evengoed een gruwlijke bak! maar geen ouwe minimoog sound iedergeval!!

ps erg lelijk dat blauwe....lijkt op een opel kadet met uit gebouwde kermis atractie:)....doe maar een standaart rack preformer
 
Origineel geplaatst door Lacrosse
Ook de software editor moet appart gekocht worden. Jammer hoor!! Moog was ooit ......

Alleen dit al: een software-editor in verband met Moog. Daar gaat het beeld van Moog als hét symbool van het pre-digitale synth-tijdperk...

Qua marketing vind ik het wel een goed idee trouwens om een rackmount uit te brengen. Bijna elke (V)A heeft tegenwoordig een rack- of mini-editie. Maar als ze in plaats van de zoveelste anniversary of anderzins special edition nou eens gewoon een ander model gingen heruibrengen! (Source! Prophecy! Enzovoorts!) Dán werd het eindelijk ook weer eens interessant in plaats van alleen maar markttechnisch verantwoord...
 
Hee maar jongens: HOUT voor in je rack... dat is toch wel een primeur?

Moog blijft maar vernieuwend bezig! :P
 
Back
Top