Zijn er nog (live) Geluidstechnici hier ?

emkedouwe

Doorgewinterd lid
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
142
Locatie
Hoorn
Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die regelmatig het geluid regelen bij live optredens.
Ik zelf werk vast bij een band als geluidstechnicus. De band speelt voornamelijk blues, soul, oude disco enz.

De bezetting bestaat uit 2 zangeressen, 1 Gitarist, 1 trompetist, 1 saxafonist, 1 bariton, 1 bassist, 1 toetsenman, 1 drummer

Over de apparatuur die we gebruiken: we hebben 1 vrachtwagen met monitors ;) een dynacord eindtrap en een behringer 3242MX mixer, een behringer compressor en nog wat dingetjes
 
Re: Zijn er nog (live) Geluidstechnici hier ?

Origineel geplaatst door emkedouwe
Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die regelmatig het geluid regelen bij live optredens.
Ik zelf werk vast bij een band als geluidstechnicus. De band speelt voornamelijk blues, soul, oude disco enz.

De bezetting bestaat uit 2 zangeressen, 1 Gitarist, 1 trompetist, 1 saxafonist, 1 bariton, 1 bassist, 1 toetsenman, 1 drummer

Over de apparatuur die we gebruiken: we hebben 1 vrachtwagen met monitors ;) een dynacord eindtrap en een behringer 3242MX mixer, een behringer compressor en nog wat dingetjes

We zitten er wekkelijks tot over onze oren in het live-werk....8)
Met diverse vaste bands, festivals, de "losse" verhuur en nogal veel digitale opnamewerk met een DM-24.
Reklame vindt ik hier niet gepast, maar je weet ons wel te vinden als je effe zoekt.:eureka:

-
Er zijn hier op het forum wel diverse synt. fanaten die live optreden natuurlijk.
-
greetings.
..
.
 
Back
Top