superchillnummer

renkas

Stamgast
Lid sinds
4 december 2004
Berichten
156
dit nummer was gemaakt in july waneer het heel erg warm was,,dat gevoel is volgens mij heel goed doorgegeven..
Airwalk
 
Ik vind het zeker prima! De track klinkt warm en erg organisch. Doet me weer verlangen naar de zomer in deze koude tijden :). De track doet me denken aan de muziek van sven van hees. Die maakt ook heerlijke chill-out.
 
waarom heeft deze track nog weinig replies?

hij is best relaxed als je het mij vraagt.
al is het nu donker en koud, als ik m'n ogen dicht doe zie ik de zon weer voor me... :z

m'n enige puntje van kritiek is die synth-lead. Die vind ik een beetje springerig
en misschien iets te speels op een bepaalde manier. De sound is verder erg OK.
Je zou hier ook nog wel een zangeresje bij kunnen voegen.
 
lekker binnenkomertje

lekker binnenkomertje

Hay renkas

lekker binnenkomertje maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan



Greetz Turtel :doei: :doei:
 
Bedankt voor het beluisteren...
2 trigg: er zijn merdere nummers van me waar ik zanger/zangeres bij wil voegen, maar ik ken niemand die daar geinteresseerd in is, bovendien is daar mijn setup niet zoo erg geschikt voor (geen goede mikrofoon en pre amp)..
Maar dat komt nog wel een keertje hoop ik:)
Dit nummer verschillt ook wel best veel van wat ik normaal doe.

2 turtel:
ja ik wou me nog voor gaan stellen maar daar had ik geen tijd voor..
 
Volgens mij wordt iemand met adhd hier nog rustig van! ;)

Is idd een zeer chill trackje.. maar die lead is tjsa, speels ja. Misschiend -als je nog zin hebt om verder te editten natuurlijk- zou de portamento er af en toe af kunnen.. en tunen zou ook geen kwaad kunnen.

Ook het galm gebruik zou wat speelser kunnen.
Kijk, bij zo'n nummer als dit, die aardig ambient en trancy is ingesteld omdat het veel herhaald en opzich eentonig is (is positief hè) moet je het van andere veranderingen hebben; de minder drastische en subtiele veranderingen.

Dat doe je goed met bijv. de beat, daar zitten genoeg subtiele veranderingen in. Dat zou je ook toe kunnen passen op de galm(kort vs lang / veel vs weinig), de lead(porta uit/aan), de auto-wah piano (snelle lfo/trage lfo)

Dat zijn al best een hoop subtiele veranderingen waarbij je je nummer toch eentonig kunnen laten, zonder dat-ie gaat vervelen
 
goed en leuk chill :Z
 
hi,ik ben nieuw op deze site,en nog niet veel goeds gehoord,buiten deze track

springt uit boven de rest qua mastering,(ik begin al van de 1ste menut te masteren),k'heb toch gemerkt dat er nog meer inzit dan wat je tot nu toe ons laat horen(bass regio's)

daarbij geeft deze song een lekkere touch ,met die cymbalen en shakers,juist die tweety synth,zou ik een funky roland tweet gebruiken zoals metro area

maar dat is puur smaakverschill,toch een goeie productie

zeg,als jullie willen weten ,hoe ik dit allemaal kan monetrerern,moet je maar es pinguin audiometer aanschaffen;

de meest geavanceerde die ik ooit gezien heb,en zeer acuraat

hoop je met deze comment,een beetje spirit en steun ,gegeven heb

deze track verdiend et wel

greetz en tot de voldende tune
 
Klinkt zeer lekker hoor. Ik houd wel van jazzy drums. Ik zou er alleen wat meer afwisseling in maken.
Maar al met al een lekkere track. :okdan:
 
klinkt lekker

klinkt lekker

Hoi

Echt een lekker liedje dit zeg! Heeft echt een mooi afgewerkt soundje.
Smaakt naar meer!

Cheers!
 
zeg zo veel goede feedback heb ik niet verwacht,,
bedankt heren,,
nog een klein vraagje :is deze track goed genoeg om gereleased te worden op een of andere label?

ik ben op dit moment bezig met 4/4 remix van deze track die ga ik over een week of zo posten..
 
Tering!...veel geneukt ofzo die zomer!....Zeker een relaxed nummer!
Zou af en toe meer die 'speelse lead synth' weg laten....komt die relaxed-heid van het nummer, njavascript:smilie(':halleluja')
hallelujaog meer tot z'n recht!
 
Back
Top