Dozart - No title yet (Psytrance)

Dozart

Ouwe rot
Goedendag allen!

Weer wat nieuws gemaakt. Psytrance weer.
Ging vrij vlotjes deze keer. Had binnen 48 uur het materiaal klaar om het in elkaar te arrangeren. Maar daarna nog vrij lang met allerlei dingen eraan bezig geweest.
Nu ben ik zeer benieuwd naar jullie feedback. 8D
Een titel weet ik nog niet helemaal. Had wel een en ander bedacht maar goed, dat komt nog wel.

Wat denk je van de titel "Against the Clock"? Gezien uw afbeelding.

Fijne opbouw, goeie bass, speciaal allemaal. Heel erg goeie break. Een hihatje rond de 6 minuten zou niet misstaan.

Misschien dat de overgangen hier en daar wat anders kunnen, maar daar laat ik professionelen voor aan het woord.
Succes,

Gloomy

Thanks man. Ik hoor alleen nu zelf een paar fouten in de mix :D Haal 'm ff kort offline.

Hij staat weer online. Had de utility-gain via een automation heel laag staan. Waardoor het geheel nogal dof klonk, vond je niet gloomy? ;)
En nog ff wat dingen gedaan.

Zit te twijfelen of ik nou deze of Deep in the unknown moet posten voor de contest :D
Maar deze track is nog niet helemaal volwassen. Dus dat wordt toch deep in the unknown.
Als deze is al helemaal tot in de puntjes af was had ik deze wel gedaan denk ik.

goeie mix, lekkere geluiden. Ik zou enkel precies de basslijn iets "muzikaler" maken, het herhaalt nogal veel. Enkel dat kermisgeluid vanaf 6 minuten ongeveer zou ik eruit laten, maar dat is dan eerder iets van goesting of smaak.

goeie mix, lekkere geluiden. Ik zou enkel precies de basslijn iets "muzikaler" maken, het herhaalt nogal veel. Enkel dat kermisgeluid vanaf 6 minuten ongeveer zou ik eruit laten, maar dat is dan eerder iets van goesting of smaak.
Thanks man. Wat betreft die bassline is er denk ik idd nog wel ruimte om hier en daar wat meer te variëren. :okdan:

De laatste tijd ben ik veel bezig met de plugins die ik al jaren gebruik, écht meer in depth te gaan leren kennen. Ongelooflijk hoeveel meer je eigenlijk wel niet kan met bijvoorbeeld alleen al autofilter in Ableton. Gebruikte dat eigenlijk alleen maar als simpele filter altijd.
Of nu bijvoorbeeld met Gatekeeper van Infected Mushroom. Wat een veelzijdige plugin is dat eigenlijk wel niet zeg! Krijg nu eindelijk door hoe interessant je daarmee wel niet lead synths kunt moduleren bv. Dat heb ik dan ook nu gedaan in de nieuwste versie van m'n track. De climaxmelodie waarvan iemand hierboven het een 'kermis' noemde. :P Volgens mij nu wel verworden tot een dan de coolere elementen in de track.

Echt cool hoe ik de laatste tijd weer allerlei voor mij nog nieuwe dingen ontdek. Vroeger had ik een soort desinteresse in al 'dat technische gedoe'. Zonde eigenlijk...
Voor m'n gevoel begin ik weer opnieuw met muziek maken.

Ook wel een geweldige uitvinding trouwens, die AI van tegenwoordig. Je kunt er werkelijk álles aan vragen, en je krijgt heldere, behulpzame antwoorden in a second. Top uitvinding! Helpt echt dingen beter te gaan begrijpen en doorgronden.

Versie weer geüpdatet dus.

Back