Izotope Trash is terug!

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.903
Locatie
Kampen
1710327405148.png



1710327418864.png







Ik heb hem gekocht en vind hem veel beter dan Trash 2. Hij is een stuk overzichtelijker en qua mogelijkheden is wel wat afgeslankt
 
Relaxed, was al afscheid aan het nemen van Trash2.
 
Maar ze waren toch overgestapt op abonnementen bij iZotope? Bevalt zeker niet zo.
 
Ah cool!

Ik ben/was wel fan van de ouwe Trash2.
Gebruik m nu al paar maandjes niet meer (sinds ableton 12 en roar, die ook heel fijn is voor die extremere distortions).
Voor saturatie/subtielere distortion gebruik ik ook andere (imho beter klinkende) distorties tegenwoordig, zoals Decapitator en Saturn 2.
Cabinet en crush effecten heb ik ook al zat met alle ableton plugins en, mijn favo plugin van t moment, plogue chipcrusher.

Dus ondanks dat trash2 een favoriet is/was, is het voor mij geen must-have meer.
Maar toch...
Er is dus wel een mooie upgrade korting begrijp ik , dus dat ga ik denk ik gewoon doen als dat een beetje simpel gaat.
En dan speel ik wel wat en dan zie ik wel ^^
De volprijs zou ik er in elk geval, met wat ik al in huis heb, niet meer voor betalen in elk geval.

Zag ook dat er een gratis Lite versie was in die trailer. Mogelijk interresant voor twijfelaars die eerst wat willen proberen, of voor mensen die liever een uitgekleede variant hebben.
 
Heeft iemand de installer van Trash2 nog? Ik heb de licentie, maar kan m niet meer downloaden… of is die überhaupt niet als VST2 gemaakt?
 
ze hebben er vanalles uitgesloopt, blijkbaar ... als ik lieg, lieg ik in commissie.
1ste wat ik tegenkwam.



ik geloof niet dat versie 3 iets toevoegt voor mij.
 
ze hebben er vanalles uitgesloopt, blijkbaar ... als ik lieg, lieg ik in commissie.
1ste wat ik tegenkwam.



ik geloof niet dat versie 3 iets toevoegt voor mij.

Hmm ja in de youtube comments bij hun eigen video zie je ook veel dit commentaar en zeggen ze dan wel dit

Thanks for the feedback! We're excited to launch this new imagination of Trash and see the reception to it. If we get enough requests like these, we may consider putting this feature on a future roadmap!

Dus ja wellicht beter in de toekomst.
 
Trash 2 is wel goed maar inmiddels ingehaald door Arturia dist Coldfire en Minimal Audio Rift 2. Ik heb deze allebei, het is alsnog wel verleidelijk om hem te upgraden voor 25 dollar :D
Eens zien hoe lang ik me nu weer kan inhouden :(
 
Back
Top