• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Hydrasynth Deluxe jaar oud incl Analog Cases tas

Prijs
1300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

DeMosselman

Nieuwkomer
Lid sinds
16 februari 2024
Berichten
3
Locatie
Groningen
Deze gekocht om mee te nemen naar optredens, echter iets te zwaar voor mij. Doe het nu met een hydrasynth desktop en een andere synth :).

Wat meer info:
  • Vorig jaar nieuw gekocht bij bax-shop (heeft nog twee jaar garantie),
  • Komt met Analog Cases tas (nieuw prijs 300€) die perfect past, ook een jaar oud.
  • één deukje op het zijpaneel (zie laatste foto), verder in uitstekende staat.
  • Heb twee sets aan patches gekocht (voornamelijk warme pads), deze zal ik er op laten staan.
In verband met gewicht en grootte graag ophalen in Groningen! Zou heel eventueel een keer mee kunnen nemen naar Utrecht, maar niet mijn voorkeur.
 

Attachments

  • h1.jpg
    h1.jpg
    327,1 KB · Bekeken: 73
  • h2.jpg
    h2.jpg
    267,7 KB · Bekeken: 55
  • h3.jpg
    h3.jpg
    337,1 KB · Bekeken: 49
  • h4.jpg
    h4.jpg
    311,8 KB · Bekeken: 52
  • h5.jpg
    h5.jpg
    339,7 KB · Bekeken: 55
  • h6.jpg
    h6.jpg
    176,5 KB · Bekeken: 61
Back
Top